English

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

نوشهر افتخار ایران است / احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری عقب مانده است

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری کُند و عقب مانده است و مدیران هم ورود پیدا نمی‌کنند.

نوشهر افتخار ایران است / احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری عقب مانده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم افتتاح و بهره‌‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری نوشهر، اظهار داشت: از 92 هزار روستا و سکونت‌گاه‌ها در سطح کشور، متأسفانه 30 هزار تا از این مکان‌ها خالی از سکنه شده است و حداقل بیاییم این تعداد باقی‌مانده را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه هر بار که به نوشهر آمدم در آن تغییر و تحول دیدم، ادامه داد: چند هفته گذشته وقتی به ساری مرکز استان مازندران رفتم و از نیروگاه زباله‌سوز این شهر بازدید کردم به صراحت گفتم که چرا روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری کُند و عقب مانده است و مدیران هم ورود پیدا نمی‌کنند.

افتتاح پروژه های عمرانی در نوشهر

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: نوشهر افتخار ایران است و علاوه بر زباله‌سوز این شهر که به بهره‌برداری رسید و دیگر پروژه‌های آن نیز در حال فعالیت هستند.

وی بیان داشت: شهرداری نوشهر حقوق معوقه به کارکنانش ندارد و نه تنها پروژه‌های قبلی با سرعت روند تکمیل شدن را طی می‌کنند بلکه پروژه‌های جدید نیز برای این شهر طراحی و در حال اجرا است و این کار کمی نیست و باید قدر بدانیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه در برخی شهرهای کشور حقوق کارکنان شهرداری از 5 تا 10 ماه معوقه دارد، گفت: در نوشهر این دغدغه وجود ندارد و این نشان از نگاه خوب مدیران منطقه، رسانه‌ها و حمایت و پشتیبانی مردم است که حمایت کردند و دلگرمی دادند.

وی با بیان اینکه شرایط سختی را به دلیل شیوع کرونا سپری می‌کنیم، عنوان داشت: یقیناًً دوران پساکرونا به ویژه برای شهرهای گردشگری مانند همین نوشهر بسیار دوران خوبی خواهد بود و باید با فعالیت‌های گردشگری به تولید ثروت بپردازیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، افزود: کار شهرداری، احداث پارک نیست بلکه سکانداری و مدیریت کردن است و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و درآمدزایی که فکر اقتصادی دارند را برای کارهای زیربنایی حوزه گردشگری انجام می‌دهند را جذب می‌کنند.

افتتاح پروژه های عمرانی در نوشهر

وی با تأکید بر تداوم ثبات مدیریتی در حوزه شهرداری‌ها ، ادامه داد: بسیاری از شهرهای کشور که نه تنها رشد نکردند و پسرفت داشتند به خاطر عدم ثبات مدیریت در مدیریت شهری است و متأسفانه در خیلی از شهرهای شمالی کشور این ثبات مدیریت را کمتر می‌بینیم.

جمالی‌نژاد خطاب به منتخبان شورای شهر دوره ششم نوشهر گفت: باید در انتخاب شهردار بسیار دقت داشته باشند و با مطالعه بهترین انتخاب را برای شهر نوشهر داشته باشند و پای انتخاب خود بایستند تا شهر آسیب نبیند.

به گزارش موج مازندران، در این مراسم پروژه مجتمع تجاری همافران، شهربازی بزرگ منطقه سیترا، فاز اول پیاده راه شهید کریمی، ساماندهی و بازآفرینی بازار روز، پل امیرکبیر، شهربازی پارکینگ طبقاتی و خیابان شورا (راه دسترسی فردوسی جنوبی به کمربندی) مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه