English

محمد علی محسنی:

ارتقاء بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس هدیه خوب به مردم است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس هدیه خوب به مردم در جهت ارتقاء سلامت مردم بوده است.

ارتقاء بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس هدیه خوب به مردم است

به  گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد علی محسنی در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیو لوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس اظهار داشت: مدیر این بیمارستان نقش اساسی در ارتقاء و توسعه بیمارستان داشته است که از زحمات ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران همواره در خدمت رسانی مطلوب نقش ویژه‌ای داشته و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا سپاه پاسداران با اجرای طرح ویژه شهید سلیمانی خدمات مطلوبی انجام دادند تا زنجیره این ویروس را قطع کنند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سپاه پرچم دار بوده و در تمام بخش‌هایی که ورود کرده موفق بوده و امروز وقتی در آرامش به بهره‌برداری دستاوردهای انقلاب می‌پردازیم، نتیجه، محافظت سپاه از ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: خوشبختانه در حوزه انتخابیه فرمانده‌هان سپاه به صورت جهادی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

محسنی بندپی افزود: ارتقاء بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس هدیه خوب به مردم در جهت ارتقاء سلامت مردم بوده است.

وی عنوان داشت: در اولین تقسیم ‌نیروی انسانی درمانی در سال جدید 18 نیروی متخصص پزشکی در حوزه انتخابیه تقسیم شدند و پروژه اورژانس بیمارستان نوشهر به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مسیر ارتقاء حوزه سلامت منطقه همچنان در تلاش هستیم و توانسیم فوق تخصص‌هایی در منطقه اختصاص دادیم و حتماً باید این وضعیت را افزایش دهیم و 53 درصد از اعزام بیماران به جاهای دیگر مربوط با قلب و آنژیوگرافی بود که خوشبختانه این تجهیز در بیمارستان امام رضا (ع) چالوس ارتقاء پیدا کرده است.

وی گفت: انتظار است مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و چهره‌های این ویروس در حال تغییر است و انتظار است مردم رعایت کنند و مواظب باشند و از کادر درمان نیز تشکر ویژه داریم که ایثارگری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه