English

مهرداد خورسندی خبر داد:

کشف ۸۵۰ پمپ غیر مجاز آب در کلانشهر اصفهان

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از کشف 850 پمپ غیر مجاز آب در کلانشهر طی تیرماه سال جاری خبر داد.

کشف 850 پمپ غیر مجاز آب در کلانشهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهرداد خورسندی گفت: با آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ های غیر مجاز آب ، در تیرماه امسال 850 پمپ غیرمجاز در سطح شهر اصفهان کشف شد.

وی بیان کرد: بیشترین پمپ های غیرمجاز کشف شده به ترتیب در محدوده آبفای منطقه 5 با 410 و آبفای منطقه 4 با 324 مورد بوده است.

مهرداد خورسندی با بیان اینکه نصب مستقیم پمپ روی شبکه توزیع آب جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد، افزود:    گروه های مروج مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان با همراهی مأموران نیروی انتظامی اجازه دارند ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، نسبت به شناسایی و قطع انشعاب آب افراد متخلف اقدام کنند.

وی گفت: مروجین پس از کشف پمپ هایی که بلافاصله بعد از کنتور آب نصب شده اند، در مرحله اول به مشترک متخلف اخطار می دهند و در صورت عدم اصلاح و رفع تخلف در مدت زمان تعیین شده، انشعاب مشترک به صورت موقت تا رفع تخلف قطع می شود.

سخنگوی آبفای استان اصفهان،  وجود مخزن استراتژیک و نصب پمپ بعد از مخزن ذخیره را در شرایط کم آبی و اوج مصرف ضروری دانست و گفت: آب باید با فشار شبکه وارد مخزن ذخیره شده و سپس به وسیله پمپ به داخل ساختمان پمپاژ شود.

خورسندی با اشاره به اینکه فعال شدن پمپ غیر مجاز و مکش آب داخل شبکه، افت شدید فشار آب مشترکین مجاور را به دنبال دارد ، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه پمپ غیر مجاز که منجر به تضییع حقوق افراد می شود مراتب را به سامانه ارتباط با مشتریان آبفا  به شماره 122 اطلاع دهند.

شایان ذکر است؛ از 850 پمپ غیرمجاز کشف شده به ترتیب هفت مورد در منطقه یک، 10 مورد منطقه دو، 56 مورد منطقه سه، 324 مورد منطقه چهار، 410 مورد منطقه پنج و 40 مورد در محدوده تحت پوشش آبفای منطقه 6 شهر اصفهان بوده است. همچنین از این تعداد 5 مورد انشعاب قطع و بقیه اصلاح شده و یا در حال اصلاح هستند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه