English

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب بابل و بابلسر

با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور و استاندار مازندران از فاز اول تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب بابل و بابلسر بهره برداری شد.

بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب بابل و بابلسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در هشتاد و چهارمین برنامه افتتاح طرح‌های ملی، امروز در استان مازندران تصفیه خانه آب و خط آبرسانی به بابل و بابلسر همراه با چهار شهر و 57 روستا با جمعیت تقریبی 600 هزار نفر با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

فاز اول تصفیه خانه شهر‌های گروه «الف» به ظرفیت هزار لیتر برثانیه آماده بهره برداری شد که با افتتاح این تصفیه خانه، آب شرب شهر بابل از سد آیت الله صالحی مازندرانی فراهم می‌شود.

محمد ابراهیم یخکشی در این باره اظهار داشت: برای آبرسانی به شهر‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار حدود هفتاد کیلومتر لوله گذاری انجام شده که ضمن تکمیل لوله گذاری شهر بابل تا ورودی شهر بابلسر، امکان آبرسانی فراهم شده و با انجام 500 متر لوله گذاری می توانیم آب شرب شهر بابلسر را نیز تأمین کنیم.

 وی ادامه داد: در مواقع سیلابی تصفیه خانه اضطراری به دلیل کدورت بالای آب، از مدار خارج می‌شد و آبرسانی به شهر بابل و بابلسر را با مشکل مواجه می‌کرد که با افتتاح این تصفیه خانه مشکل فوق حل خواهد شد و آب پایدار و پاک به منازل می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: برای انتقال آب به شهر فریدونکنار نیز پیمانکار مشخص شد که با جذب اعتبارات بیشتر، آبرسانی به این شهر را نیز به پایان خواهیم رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه