English

نورالله تیموری:

مشکل تنش آبی شهر چوار با بهسازی چشمه مورت برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ازرفع مشکل تنش آبی شهر چوار با بهسازی چشمه مورت خبر داد و گفت: چشمه مورت یکی از منابع تامین آب شهر چوار می باشد که آبدهی آن چندین سال است به حداقل ممکن رسیده و تنها منبع تامین آب این شهر از یک حلقه چاه تنگ حمام تامین می شد.

مشکل تنش آبی شهر چوار با بهسازی چشمه مورت برطرف شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه با بروز خشکسالی و کمبود شدید بارندگی در سال آبی 99-1400 چاه مذکور به شدت افت کرد به نحوی که بخش های از لایه های مرزی شهر چوار با تنش آبی روبرو شد،افزود:پس از بررسی های کارشناسان و اخذ نظرات اساتید دانشگاهی نسبت به بهسازی چشمه مذکور اقدام شد.

وی اظهار داشت: پس از برداشت لایه های ابتدایی به اصل چشمه که مسدود شده بود برخورد شد که آبدهی 40  لیتر در ثانیه را دارا بود که با بهسازی چشمه و اجرای 250 متر خط انتقال، آب و وصل آن به خط انتقال اصلی به سمت ایستگاه پمپاژ آبدهی لازم به سمت مخزن هدایت شد.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با بیان اینکه  با اقدام شبانه روزی پرسنل حوزه بهره برداری و توسعه آب، تنش آبی شهر چوار رفع خواهد و چشمه مورت امروز وارد مدار بهره برداری شد،خاطرنشان کرد:مردم شهرستان چوار با صرفه جویی در مصرف آب، شرکت آبفا را همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی