English

معاون فنی و مهندسی اداره کل بندرامیرآباد:

یک دستگاه رادار ساحلی به زودی در بندرامیرآباد نصب و راه اندازی می شود

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از نصب و راه اندازی یک دستگاه رادار ساحلی با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد ریال در آینده ای نزدیک در بندرامیرآباد خبر داد.

یک دستگاه رادار ساحلی به زودی در بندرامیرآباد نصب و راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کمال عبدالهی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 86 درصدی در اجرای پروژه نصب دستگاه رادار ساحلی بندر امیرآباد، اظهار داشت: ساخت این رادار ساحلی با استفاده از توان و دانش متخصصان داخلی و اهتمام کارکنان اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات بندر امیرآباد و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی محقق شد.

وی ادامه داد: هزینه اجرای این پروژه را بیش از 45 میلیارد ریال با قابلیت ارتقاء قدرت آشکار سازی، تا 90 کیلومتر است که می تواند با ایجاد پوشش راداری در محدوده آبی تحت حاکمیت شناورها را رصد و موجب افزایش سطح ایمنی دریانوردی در این محدوده شود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بندر امیرآباد گفت: احداث ساختمان رادار به مساحت 100 متر مربع جهت نگهداری تجهیزات فنی، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و استفاده از 1.5 کیلومتر فیبر نوری جهت انتقال داده بخشی از اقدامات فنی انجام شده در این پروژه است.

وی به امکان شناسایی و ارائه خدمات به شناورهای فاقد تجهیزات کنوانسیونی در حوضچه توسط رادار ساحلی اشاره کرد و افزود: ارسال اطلاعات از طریق بستر فیبر نوری با پهنای باند زیاد و هزینه پایین نگهداری از دیگر مزایای این دستگاه می باشد.

عبدالهی بیان داشت: با تکمیل فرآیند فنی این پروژه، به زودی شاهد راه اندازی دستگاه رادار ساحلی در بندر امیرآباد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه