English

سرهنگ محمد قانعی‌ نژاد:

ورود خودروهای غیربومی به خراسان رضوی و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع شد

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی اظهار کرد: تخلف ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و خروج خودروهای بومی از این شهرها ۱۰میلیون ریال و در شهرهای نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.

ورود خودروهای غیربومی به خراسان رضوی و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ محمد قانعی‌ نژاد جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی اعلام کرد: ورود و خروج خودرو به مشهد ممنوع شد.

قانعی‌ نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: خروج خودروهای بومی از مشهد و ورود خودروهای غیربومی به مشهد و همچنین ورود خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان، از ظهر امروز ممنوع شد .

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین در ادامه تاکید کرد: تخلف ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و خروج خودروهای بومی از این شهرها ۱۰میلیون ریال و در شهرهای نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.

 وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرهای مشهد، کاشمر، سبزوار، بینالود، قوچان، سرخس، درگز، گناباد و ششتمد در وضعیت قرمز و شهرهای نیشابور، زبرخان، چناران، فریمان، تربت حیدریه، بردسکن، خواف، تایباد و فیروزه نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 قانعی‌نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: این طرح تا روز شنبه دوم مرداد ماه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    سلام ما که هر هفته اقوام میرم قدمگاه میگن اصلا جریمه نمیشن مارو مسخره میکنن میگن شما شش ماهه از خانه بیرون نرفتید میگن همش الکی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه