English

معاون امور دریایی اداره کل بندرامیرآباد خبر داد:

استفاده از فناوری های نوین هیدروگرافی مولتی بیم در بندر امیرآباد

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از بکارگیری فناوری نوین مولتی بیم در برداشت داده های عمق یابی، با هدف تولید و تدقیق در تهیه نقشه های هیدروگرافی با صرف کمترین زمان در بندر امیرآباد خبر داد.

استفاده از فناوری های نوین هیدروگرافی مولتی بیم در بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حبیب اله طالبی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملکرد فناوری هیدروگرافی مولتی بیم تحلیل بر انعکاس برخورد اشعه های صوتی با شعاع مشخص به کف دریا توسط دستگاه‌های مربوط به منظور جمع آوری پیوسته و دقیق اطلاعات از  بستر دریا است.

وی ورود فناوری مولتی بیم را در عملیات هیدروگرافی، فصل جدیدی از جمع آوری داده های عمق یابی از کف دریا عنوان کرد و ادامه داد: با ایجاد حجم زیادی از اطلاعات مطمئن و با کیفیت بالا، سازمان های هیدروگرافی مطرح دنیا را در به روزترین مراحل پیشرفت و عملکرد خود قرار می دهد.

معاون دریایی اداره کل بندرامیرآباد در پایان به نقش مهم عمق یابی دریا در پذیرش شناورهای باری و ایجاد ترافیک دریایی در بنادر اشاره کرد و گفت: بندر امیرآباد همواره با هیدروگرافی و لایروبی های متناوب و منظم به منظور ایجاد عمق مناسب جهت پهلوگیری کشتی ها، بستر لازم را جهت افزایش تخلیه و بارگیری کالا فراهم می آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه