English

ایرج ناصری مقدم:

واگذاری تنها روستابازار مشهد به بخش خصوصی را تکذیب می کنیم

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: به هیچ وجه مدیریت و نظارت این مجموعه به بخش خصوصی واگذار نشده است و کاملا در اختیار تشکل‌های کشاورزی و تولیدی استان قرار دارد.

واگذاری تنها روستابازار مشهد به بخش خصوصی را تکذیب می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایرج ناصری مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد: شایعات مبنی بر واگذاری مجموعه تنها روستابازار مشهد به بخش خصوصی را تکذیب نموده و تعطیلی این مجموعه در ۲ هفته گذشته به دلیل انجام انبارگردانی، متمرکز شدن مدیریت و صندوق روستابازار بوده است.

ایرج ناصری مقدم در ادامه این خبر تصریح کرد: روستابازار مشهد نخستین مجموعه راه‌اندازی شده از این دست در استان بود که به علت وجود برخی نقائص زیرساختی از جمله نبود گازکشی، باید با تکمیل زیرساخت‌ها و اجرای تغییرات قفسه‌بندی مجموعه، مجددا به چرخه فعالیت بازگردد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی  با اشاره به اینکه این مجموعه زیر مدیریت و نظارت کامل قرار دارد و خوشبختانه فعال شدن آن و ارائه محصولات از مزرعه و با حذف واسطه موجب رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است، تاکید کرد: به هیچ وجه مدیریت و نظارت این مجموعه به بخش خصوصی واگذار نشده  است و کاملا در اختیار تشکل‌های کشاورزی و تولیدی استان قرار دارد.

وی مدت زمان تعطیلی روستابازار مشهد برای اجرای اصلاحات زیرساختی را حدود ۱۵ روز دیگر اعلام کرد و از مردم خواست در خصوص فعالیت مجدد این مجموعه نگران نباشند.

ناصری مقدم با بیان اینکه خراسان رضوی بیشترین روستابازار کشور را دارد، افزود: این استان با ۴۸ روستابازار فعال، رتبه نخست کشور را در تاسیس و راه‌اندازی روستابازار‌ها در قالب شبکه تعاون روستایی دارد.

وی با بیان اینکه مشهد دارای یک روستابازار است، ادامه داد: تعدادی دیگر روستابازار در این کلانشهر در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی است.

ناصری مقدم در خاتمه بیان کرد: ایجاد روستابازار‌ها و عرضه محصولات کشاورزی به صورت مستقیم به همت سازمان روستایی و با همکاری شرکت‌های تعاونی روستایی راهی برای تسهیل در رسیدن محصولات به دست مصرف‌کننده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه