English

حسن موحدیان:

ما امانت‌دار رأی مردم هستیم و این به منزله تغییر و تحول در نظام مدیریت شهری است

رییس سنی منتخب شورای ششم شهر مشهد بیان کرد: ما شعار متفاوتی با شوراهای پیشین داریم و هم زمان با شروع کار شورا از کارگروه‌های دیگر رونمایی می‌کنیم؛ ما برای گرفتن نظرات رسانه‌های استان تیم رسانه‌ای تشکیل می‌دهیم تا این تبادل اطلاعات و نظرات را داشته باشیم.

ما امانت‌دار رأی مردم هستیم و این به منزله تغییر و تحول در نظام مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن موحدیان در اولین نشست منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد، با عرض تسلیت ایام شهادت امام باقر(ع)  عنوانکرد: مردم می‌خواهند بدانند که نقشه راه و مرام شورای ششم و فرایند انتخاب شهردار چگونه است، ما امانت‌دار رأی مردم هستیم و این رأی به منزله تغییر و تحول در نظام مدیریت شهری است.

حسن موحدیان در ادامه با بیان اینکه مردم محوری و رابطه دو سویه با آن‌ها همچنین شناخت معضلات به وسیله مردم از برنامه‌های ماست، تاکید کرد: ما تا پیش از ۱۴ مرداد کارهایی داریم و از شروع رسمی کارمان به بُعد دیگری از امور می‌پردازیم؛ نقشه راه ما تا ۱۴ مرداد اینگونه است که بنده به عنوان سخنگوی شورا و رییس سنی انتخاب شدم،

موحدیان در ادامه گفت: جلسات تدوین شده و با مدیران عالی استان جلسه گذاشتیم، اولویت‌ها توسط این دبیرخانه پیگیری می‌شود؛ کارگروه‌های ویژه‌ای برای پیگیری نظام‌مند موضوعات در دوره گذشته و پیش رو و برنامه‌ریزی بهتر تشکیل می‌کنیم، مایلیم از ظرفیت‌های شهرداری مشهد استفاده کنیم و بنا نیست ما در کارهای شهردار منتخب دخالت کنیم، فقط یک ظرفیت بانک اطلاعاتی در اختیار آن گذاشته می‌شود.

رییس سنی منتخب شورای ششم شهر مشهد با بیان اینکه ما کسانی را داریم که عضو شورا نشدند اما ظرفیت بالایی دارند و کمیسیون تخصصی ما از آن‌ها و نکته نظراتشان استفاده می‌کند؛ تکمیل کرد: کارگروه تعیین شهردار بوجود آمده و شروع به کار کرده است و شاخص‌های شهردار را بررسی و تا پایان این هفته انتخاب می‌کند.

وی اضافه کرد: ما شعار متفاوتی با شوراهای پیشین داریم و هم زمان با شروع کار شورا از کارگروه‌های دیگر رونمایی می‌کنیم؛ ما برای گرفتن نظرات رسانه‌های استان تیم رسانه‌ای تشکیل می‌دهیم تا این تبادل اطلاعات و نظرات را داشته باشیم.

موحدیان بیان کرد: برای پروژه‌های عمرانی برنامه داریم و این پروژه‌ها را در راستای فرهنگ‌سازی مردم دنبال می‌کنیم؛ بی‌تردید شفاف‌سازی را از خودمان شروع می‌کنیم، شهردار بومی اولویت مشهد است؛ زشت است برای مشهد که دومین دانشگاه بزرگ کشور را دارد مدیرش اهل آن شهر نباشد.

رییس سِنی شورای ششم شهر مشهد با بیان اینکه بنده بازنشسته هستم، ماهانه ۱۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرم و در بهارستان ۱۳ زندگی می‌کنم، ماشین پژو دارم و ۱۱۲ میلیون تومان برای شورای شهر هزینه کردم؛ اظهار کرد: بحث معنویت در اطراف حرم با وجود پاساژها دارد از بین می‌رود! منویات مقام معظم رهبری که بیشتر جنبه امری دارد باید صورت بگیرد و به آن عمل شود.

موحدیان اضافه کرد: از طریق استانداری و راهداری و مقام‌های مسؤول مطالبه‌گری می‌کنیم و همانطور که عنوان شد شما یار شانزدهم ما هستیم؛ بنده موافق نیستم که کسی اگر رأی اعتماد مردم را گرفته برای شهردار انتخاب شود؛ به محض اتمام شورا کار شهردار هم تمام است اما اگر تصمیم شورا شهردار کنونی مشهد، محمد رضا کلایی باشد ما افتخار کرده و در خدمتشان هستیم.

موحدیان همچنین بیان کرد: طرح کنارگذر شهر مشهد چرا خوابید و پیش نرفت با اینکه چند میلیارد تومان هم هزینه شد؟ برای اینکه با متخصصان صحبت و پروژه پیگیری نشد! اکنون پروژه‌ای با این هزینه سنگین، رها شده است؛ به حتم باید با متخصصان برای پروژه ها نشسته و صحبت شود.

رییس سِنی منتخب شورای ششم شهر مشهد در پاسخ به  تخریب اعضای شورا، متذکر شد: خودمان را درگیر این حواشی نمی‌کنیم و برای مردمی که دردمند هستند اینجا حضور پیدا کردیم و برای آن‌ها وقت می‌گذاریم؛ هرچقدر شورای پنجم بدهی داشته باشد، باید شایستگی خود را بالا ببریم تا مشکلات را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه