English

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

درخشش فرهنگیان مازندرانی در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از درخشش فرهنگیان مازندرانی در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

درخشش فرهنگیان مازندرانی در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد شعبانی اظهار داشت: دو نفر از مشاوران مازندران که تدریس درس تفکر و سبک زندگی را برعهده داشته اند، در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که به میزبانی استان یزد برگزار شد، حائز رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای راهکارهای 7 -11 سند تحول بنیادین، هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 1400-1399 در جهت مستندسازی و ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس، خلاقیت و نوآوری در فرآیند یاددهی و یادگیری ، اصلاح و تغییر نگرش رایج سنتی در شیوه های تدریس در سطح مدارس استان  اجرا شد که تعداد 12 اثر منتخب استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: پس از داوری آثار در دبیرخانه کشوری، خانم ها «زهرا رودباری» و «شیوا کرامتی رستمی» از نیروهای مشاور شاغل در مدارس نکا و بهشهر رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

وی با تبریک به منتخبان و قدردانی از شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی جشنواره در سطوح مختلف با اشاره به پتانسیل بالای فرهنگیان استان در حوزه‌های مختلف گفت: فرهنگیان فرهیخته استان مازندران در تمامی حوزه‌ها در جشنواره‌های متعدد افتخارآفرین بوده‌اند و امید می‌رود تا در آینده بیش از پیش بدرخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه