English

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌کند:

۳۱ تیر؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه سراسری کتابخوانی «حاج جلال»

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی حاج جلال ( خاطرات پدر شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاج بابایی) کرده و مهلت شرکت در آن را تا پایان ماه جاری اعلام کرده است.

31 تیر؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه سراسری کتابخوانی «حاج جلال»

به گزارش خبرگزاری موج در همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسابقه سراسری کتابخوانی برداشتی از کتاب حاج جلال (خاطرات پدر شهیدان علیرضا و «ابوالقاسم حاج بابایی» ) را برگزار می‌کند.

پاسداشت فرهنگ پایداری، ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به عنوان یک ارزش و عادت در جامعه از اهداف برگزاری این مسابقه سراسری است که محور آن برداشت آزاد از کتاب حاج جلال در قالب شعر، دل‌نوشته، قطعه ادبی، متن پیامکی و ... است.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی کتاب به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نشانی hamedan.farhang.gov.ir ,و سایت hamedan1.ir  و صفحه اینستاگرام اداره کل به نشانی hamedan.farhang@  مراجعه کنند.

همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی hajjalal.hamedan@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند. ضمنا به 20 نفر از برگزیدگان لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شود. آخرین مهلت ارسال آثار 31 تیر ماه 1400 است و اختتامیه آن در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در سالجاری شهید "علیرضا حاجی بابایی" به عنوان شهید شاخص همدان معرفی شد.

 

1

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه