English

با دستور رئیس جمهور:

۸۰۳ میلیارد ریال پروژه های دولتی و سرمایه ای در بندرامیرآباد به بهره برداری رسید

همزمان با افتتاحیه های وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور 4 پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی بندرامیرآباد به ارزش 803 میلیارد ریال با هدف تأمین زیرساخت ها و افزایش تخلیه و بارگیری کالا با فرمان ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

803 میلیارد ریال پروژه های دولتی و سرمایه ای در بندرامیرآباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی اصل سعیدی پور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه افزایش جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرامیرآباد با تلاش بر جلب اعتماد سرمایه گذاران و روند توسعه در بخش زیرساخت ها با شتاب بسیار بالایی در تمامی حوزه ها در حال انجام است، اظهار داشت: یک پروژه از سرمایه گذاری بخش خصوصی و 3 پروژه نیز از بخش دولتی با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: کارخانه تولید آرد، بلغور و کنسانتره ذرت به ظرفیت 20 هزار و 200 تن با اعتبار 113 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 50 نفر پروژه مهم بخش خصوصی بود که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد همچنین بهره برداری از یک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی 60 تنی منگان با اعتبار 600 میلیارد ریال، ایستگاه شماره 2 آتش نشانی بندرامیرآباد به ارزش 50 میلیارد ریال و ساختمان باشگاه ملوانان با هزینه 40 میلیارد ریالی را نیز از پروژه های دولتی برشمرد که در این مراسم افتتاح شد.

وی از پیگیری ها، جهت از سرگیری فعالیت پروژه های راکد سرمایه گذاری در سال های اخیر و امضاء پروژه های متعدد سرمایه گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک در بندر امیرآباد خبر داد و گفت: با جلب اعتماد سرمایه گذاران و تشویق آن ها به سرمایه گذاری در این بندر همانند سال گذشته  شاهد رشد چشمگیر و تحقق سرمایه گذاری باشیم.

سعیدی پور در پایان به افتتاح حوضچه شماره 2 بندرامیرآباد در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: بندر امیرآباد به طور مداوم در راستای سیاست های تبیینی بنادر نسل سوم و تحقق برنامه ششم توسعه بر اساس منویات مقام معظم رهبری، پروژهای زیربنایی و سرمایه گذاری بسیاری را در مرحله مطالعات و اجرا دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه