English

برنامه های ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد تشریح شد؛

۶۱ عنوان برنامه برای عید قربان تا عید مباهله

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری به تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت ستاد مبشر غدیر سازمان پرداخت و گفت: برنامه های دهه امامت و ولایت با همکاری واحدهای پنج گانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه از عید قربان آغاز شده و تا عید مباهله ادامه می یابد.

۶۱ عنوان برنامه برای عید قربان تا عید مباهله

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در جمع خبرنگاران هدف از اجرای این برنامه ها را ترویج سرور و شادمانی اجتماعی و مذهبی در جامعه استمرار عنوان کرد و افزود:  اکثر برنامه ها در قالب پویش و فراخوان برگزار می شود و  مردم می توانند جشن های خانگی خود را در فضای مجازی در قالب این پویش ها به اشتراک بگذارند.

وی یکی از مهم ترین برنامه های دهه امامت و ولایت را اجرای پویش اطعام غدیر بیان کرد و افزود: از مهم ترین اعمالی که در این ایام سفارش شده، اطعام غدیر است که فقط محدود به نیازمندان نیست و عموم مردم را شامل می شود.

ملازینلی در ادامه با توجه به اینکه یزد تنها شهر شیعه ای است که ثبت جهانی است، اظهار داشت: با توجه به این جایگاه کلیپ های غدیری به زبان های بین المللی برای ترویج فرهنگ شیعه و غدیر تهیه شده است.

برگزاری نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی استان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این نشست همچنین به برگزاری نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی استان یزد به مناسبت  بزرگداشت سالروز ثبت جهانی یزد به مدت یک ماه در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر و نقاشی خط و غیره اشاره کرد.

 وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان برگزار می شود، افزود: فراخوان و جذب آثار از ۱۸ تیرماه روز ثبت جهانی یزد تا ۱۸ مرداد ماه میباشد و آثار پذیرفته شده در نمایشگاه آنلاین بصورت مجازی از طریق اینستاگرام در معرض دید بینندگان قرار می گیرند.

لزوم مشارکت هنرمندان در اولین جشنواره هنرهای تجسمی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره هنرهای تجسمی استان به مناسبت ثبت جهانی یزد، به بیان اهمیت برگزاری و لزوم مشارکت هنرمندان تاکید کرد.

مجید جوادیان زاده بر لزوم معرفی رویدادهای فرهنگی و هنری شناسنامه دار استان تاکید کرد و از هنرمندان در بخشهای مختلف هنری خواست تا نسبت به اخذ و ثبت مدارج هنری خود اقدام کنند تا بتوان در زمینه معرفی رویدادهای شناسنامه دار این خطه اقدام مناسب‌تری کرد.

در ادامه پوستر اولین جشنواره استانی هنرهای تجسمی به مناسبت سالگرد ثبت جهانی یزد رونمایی و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی