English

افول ورزش قهرمانی در کرمانشاه برای کسی مهم نیست

هر وقت در هر رشته ای انتقاد از ورزش استان داریم یا در سطوح بالاتر از خود مدیریت اداره ورزش و جوانان نقد میکنیم، هیچکس جوابگو نیست اما در هر مصاحبه ای میگویند از نقد سازنده حمایت میکنیم و چنین و چنان .

افول ورزش قهرمانی در کرمانشاه برای کسی مهم نیست

به گزارش گلاره سهیل بیگی، خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نقد سازنده را چه کسی تعیین میکند؟ شما در هر سمتی که باشید باید جوابگوی عملکردتان در آن حوزه باشید  کلی  از عملکرد صابر رحیمی از زمان سکانداری ایشان در ورزش استان انتقاد کردیم ،  ولی ایشان تا بحال جوابگوی هیچکدام از آنها نبودند .

افول ورزش قهرمانی در کرمانشاه و نداشتن مدیریت ورزشی و همچنین نداشتن آینده نگری جهت  حضور در میادین بزرگ ورزشی جهانی  در سطح استانی برنامه ریزی میخواهد که مدیریت اداره ورزش و جوانان استان در این مورد هیچ اقدامی را انجام نداده است .با نگاهی به المپیک ریو و المپیک توکیو و مقایسه کوتاه این دو  متوجه وخامت اوضاع خواهیم شد .

 در المپیک( ریو دژانیرو) 2016،کرمانشاه با حضور 10ورزشکار از جمله کیانوش رستمی ،نداشهسواری، محمد خالوندی ،علی الفت نیا،مهران نکویی مجد، شهلا بهروزی راد و مسلم خزایی،بهنام سهرابی ،مسلم اکبری و جاسم بخشی،  برای شرکت در رقابت های المپیک و  پارالمپیک  یکی از استان های موفق در بخش اعزام به مسابقات بود. که فارغ از نتایج درخشان و مدال های خوش رنگ و نگار ی که برای میهن عزیزمان کسب کردند نام زیبای کرمانشاه بود که بر تنه ورزش ایران عزیزمان حک شده بود و روح نشاط بر پیکر بیجان ورزش استان دمیده بود اما  نکته مهمی که  اکنون به چشم میخورد المپیک پیش رو توکیو است که سهمیه استان کرمانشاه بعد از پنج سال  به یک نفر تقلیل یافته است .یعنی در پنج سال گذشته ورزش استان در کما بوده است 

چه عملکردی بدتر از این میتواند برای اداره ورزش و جوانان کرمانشاه باشد 

 ازالمپیک 2016که  ده  ورزشکار داشتیم و دلخوش به گرفتن مدال آن ها بودیم تا الان که تنها نماینده کرمانشاه شهلا بهروزی راد است چه تعبیری میتوان کرد  ؟  

این اگر عملکرد شما  در این مدت نیست چه نامی را بر روی آن میتوان گذاشت فلج شدن ورزش کرمانشاه و ناتوانی در ورزش قهرمانی به عهده کیست 

مگر نباید در بخش قهرمانی برنامه ریزی کرد و مرتب در این حوزه  کار کرد 

سال 98بارها نوشتیم محمد خالوندی را نگه دارید اما  رایزنی لازم را  نکردید و در حال حاضر  محمد خالوندی برای تیم ملی ترکیه در میادین جهانی حاضر میشود .

مشکل ما اینست که مدیران منفعل را بیش از حد نگه میداریم .وزارت ورزش گویا اصلا روی عملکرد مدیرانش در شهرستان ها  هیچ نظارتی ندارد .  وزیر محترم ورزش برایشان مهم نیست که اگر استانی که ده ورزشکار ملی پوش در حوزه قهرمانی داشته به یکباره تبدیل به یک ملی پوش شود ،اصلا بدنبال ریشه یابی نیستند و همه را به پای کرونا گذاشته اند 

استان کرمانشاه را دریابید  این استان پر از استعداد های ورزشی و قهرمان هاست  حق این استان فقط یک ورزشکار در حوزه قهرمانی و ملی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه