English

سارا حکمی:

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد با ۷۲ کیلومتر در ساعت در سرخس و فریمان با ۲۰ درجه و مه‌ولات با ۴۶ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرهای استان بوده‌اند.

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سارا حکمی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق گزارش ارسالی اعلام کرد: دمای هوای استان از امروز (جمعه) روند کاهشی به خود گرفته و اوایل هفته آینده نسبت به دیروز ۶ درجه خنک‌تر خواهد شد.

سارا حکمی در ادامه این خبر افزود: بیشینه دمای هوای مشهد امروز به ۳۷ درجه و در ۲ روز ابتدایی هفته آینده به ۳۵ درجه سلسیوس خواهد رسید. دیروز  شهر مشهد دمای هوای ۴۱ درجه سلسیوس را پشت سر گذاشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: امروز و فردا وزش باد پدیده غالب به خصوص در نواحی شرقی و جنوب شرقی استان است که با احتمال بروز خسارت همراه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در ادامه خنک تر شدن هوای خراسان رضوی در این مدت افزایش ابرناکی آسمان در نواحی شمالی استان پیش‌بینی شده است.

حکمی در خاتمه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد با ۷۲ کیلومتر در ساعت در سرخس به ثبت رسیده است و فریمان با ۲۰ درجه و مه‌ولات با ۴۶ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه