English

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه:

احداث بندر خشک، نقش بسزایی در کاهش آمار بیکاری کرمانشاه دارد

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن بندر خشک در کرمانشاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم 1500 موقعیت شغلی و با شروع بهره برداری آن بیش از 5700 شرایط شغلی ایجاد گردد.

احداث بندر خشک، نقش بسزایی در کاهش آمار بیکاری کرمانشاه دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه از احداث دهکده لجستیک یا همان بندر خشک با اهداف کلان در سطح ملی خبر داد و ابراز داشت: احداث دهکده لجستیک در مجاورت شهرک صنعتی زاگرس و ایستگاه باری راه آهن در مساحتی به وسعت 240 هکتار مراحل مطالعاتی را پشت سر میگذارد.

وی افزود: این پروژه عظیم در سال 96 با شروع انجام مقدمات مطالعاتی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که لازم به ذکر است : در حال حاضر مطالعات فاز صفر پروژه به اتمام رسیده و از مقدار 700 هکتار مورد نیاز آن ، 240 هکتار در شرف واگذاری است که البته با تحقق اهداف مطالعاتی ، طراحی تفصیلی آن انجام و با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی فاز اجرایی آن آغاز خواهد شد.

‌وی تسریع توسعه اقتصادی و یکپارچه سازی لجستیکی استان کرمانشاه در جابجایی کالا و استفاده بهینه از ظرفیت های استانی در حوزه حمل و نقل را از دیگر اهداف این بندر خشک معرفی کرد.

گفتنی است ، هزینه اجرای طرح 17950 میلیارد ریال برآورد شده که با تامین زمین ، تکمیل اطلاعات ، تهیه نقشه های اجرایی و فراخوان سرمایه گذار ، عملیات اجرایی به سرعت انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه