English

عباس آذری:

پیشنهاد تعطیلی تمام ادارات مشهد به علت گرمای شدید

معاون شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: هفته و روز‌های بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت و اگر ادارات تعطیل نشود، ممکن است خاموشی در روز چهارشنبه حداقل ۲ یا ۳ بار در روز اتفاق بیفتد.

پیشنهاد تعطیلی تمام ادارات مشهد به علت گرمای شدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد اعلام کرد: پیشنهاد تعطیلی تمام ادارات مشهد تا پایان هفته به استانداری خراسان رضوی داده شده است و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه استانداری پاسخی به پیشنهاد تعطیلی ادارات تا پایان هفته اعلام نکرد.

عباس آذری در ادامه افزود: به علت افزایش بسیار زیاد گرمای هوا در روز‌های پیش رو، این هفته و روز‌های بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت و قطعی برق در خراسان رضوی و به ویژه مشهد، گسترده‌تر خواهد بود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این که تعطیلی ادارات مشهد ۳۵ مگاوات مصرف برق را کاهش می‌دهد، ادامه داد: اگر با این پیشنهاد موافقت نشود، ممکن است روز چهارشنبه این هفته خاموشی برق در نقاط مختلف مشهد حداقل دو یا سه بار در روز اتفاق بیفتد.

وی همچنین اظهار کرد: دمای هوای مشهد در روز جمعه گذشته ۳۴ درجه بود که بر این اساس ۱۳۰۰ مگاوات برق در مشهد مصرف شد که با گرم شدن هوا طی روز‌های اخیر این میزان مصرف قطعا زیاد خواهد شد.

آذری در خاتمه و در ادامه به همکاری صنایع برای به حداقل رساندن خاموشی‌ها در مشهد اشاره و تصریح کرد: صنایع مشهد به صورت میانگین روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات برق مصرف می‌کنند، اگر صنایع همکاری کنند خاموشی‌های برق در مشهد به حداقل خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه