English

حسین سلیمی خبر داد؛

تولید روزانه ۲۵ هزار و ۲۰۰ مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در این نیروگاه خبر داد.

تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در این نیروگاه خبر داد و گفت: با پایان یافتن  تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار نیروگاه و با بکارگیری این واحد ظرفیت تولید برق به ۲۵ هزار و ۲۰۰ مگاوات ساعت در روز افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز به دست کارکنان متخصص داخلی را از دیگر اقدامات این نیروگاه در عرصه تعمیرات و نگهداری واحدها به منظور تداوم تولید عنوان کرد و افزود: نیروگاه بندرعباس نیروگاهی با قدمتی ۴۱ ساله است که این موضوع باعث شده تا صاحب نیروهای انسانی توانمند، با تجربه و تخصص‌های ارزشمندی شود که با تکیه بر همت و تلاش کارکنان شاهد رفع محدودیت‌ها و بهبود روند تولید برق این واحدها در نیروگاه باشیم.

سلیمی افزود: واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس پس از تعویض پره‌های توربین فشار ضعیف، بازسازی پمپ‌های فشار ضعیف و فشار قوی، تعویض، ترمیم و بازسازی لوله‌های بویلر، تمیزکاری کندانسورها و مبدل‌های حرارتی، کار بر روی سیستم خنک کننده آب و حوضچه آبگیر و تعویض و سرویس ولوهای فشار قوی و فشار ضعیف توربین و بویلر با موفقیت وارد مدار شد.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون چهار واحد ۳۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۲۵ مگاواتی در مدار بوده و وظیفه تامین انرژی الکتریکی را برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه