English

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

معرفی منتخبین ششمین دوره مسابقات فرهنگیان در مازندران

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران از معرفی نفرات برتر منتخبین ششمین دوره مسابقات فرهنگیان در بخش آوایی و پژوهشی خبر داد.

معرفی منتخبین ششمین دوره مسابقات فرهنگیان در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمود تنها با اعلام نفرات برتر منتخبین ششمین دوره مسابقات فرهنگیان استان در بخش آوایی و پژوهشی اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی به تفکیک آقایان و بانوان برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش آوایی آقایان در رشته حفظ کل، محمد محسنی از بهشهر و کمیل رنجبر از نکا به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند، در رشته حفظ 10 جزء، سیدحسین مرتضوی از ساری (1) اول، حمزه علیزاده از قائمشهر دوم و علیرضا قاسم‌زاده از آمل سوم شدند و در رشته قرائت نیز سجاد اشرفی از ساری (2) اول، سید صادق سیاری از بابلسر دوم و حسین بابکی از قائمشهر رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در مسابقات پژوهشی آقایان در رشته روش تدریس احکام، حسن خواجوند از نوشهر رتبه اول، مجتبی ولی زاده از ساری (1) رتبه دوم و مهدی یداللهی از نکا رتبه سوم را از آن خود کردند و در رشته نهج‌البلاغه نیز آقایان رضا خورسندی از بابلسر نفر اول، رامین ذبیحی از رامسر دوم و علی‌اوسط موسوی از نوشهر نفر سوم این رشته شدند.

وی بیان داشت: در مسابقات آوایی بخش بانوان در رشته حفظ کل، خانم‌ها رقیه رضایی ار ساری (2) و سیده معصومه سیدی از ساری (1) به ترتیب نفرات اول و دوم شدند و همچنین در رشته حفظ ده جز، خانم‌ها حکیمه مهدوی فر از بابل و راضیه حیدری از نکا نیز به ترتیب اول و دوم شدند و در رشته قرائت نیز خانم‌ها محبوبه بهاری از سوادکوه، زکیه براری از ساری (2) و فاطمه‌زهرا رضایی از نکا  به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

تنها خاطرنشان کرد: در مسابقات پژوهشی بخش بانوان در رشته نهج‌البلاغه، معصومه غلامی از میاندرود اول، فاطمه رجبی‌فر از رامسر دوم و شمسیه شیخی از نکا سوم شدند و در رشته روش تدریس احکام، گوهر امیرجنتی از رامسر رتبه اول، معصومه خطیبی از نوشهر رتبه دوم و سکینه یداللهی از نکا رتبه سوم را کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی