English

با توجه به وزش بادهای نسبتاً شدید؛

تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت:طی امروز یکشنبه، سیزدهم تیر ماه، وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب شرقی برروی دریای عمان، تنگه ی هرمز و شرق خلیج فارس سبب مواج شدن دریا خواهد شد. توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی از ترددهای دریایی خودداری کنند.

تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز یکشنبه، سیزدهم تیر ماه، وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب شرقی برروی دریای عمان، تنگه ی هرمز و شرق خلیج فارس سبب مواج شدن دریا خواهد شد. توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی از ترددهای دریایی خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در آسمان استان نیز افزایش و رشد ابر رخ خواهد داد و در ارتفاعات و مناطق مستعد، بیشتر در ساعات بعد از ظهر وقوع رگبار باران و رعد و برق و افزایش سرعت باد لحظه ای پیش بینی می شود. احتمال تقویت ناپایداری و سیلابی شدن رودخانه های فصلی در نیمه شرقی استان نیز وجود دارد. 

عارفی با اشاره به اینکه تداوم این شرایط جوی و دریایی تا پایان روز سه شنبه، پانزدهم تیر ماه پیش بینی می‌شود، اضافه کرد:از نظر دمایی طی این مدت افزایش رطوبت نسبی هوا و کاهش دما بین 2 تا 6 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه