English

رد رشوه از سوی قاضی یزدی و اختصاص پاداش به آزادی محکومین مالی

قاضی دادگستری استان یزد پاداش دریافتی از سوی رئیس کل دادگستری را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

رد رشوه از سوی قاضی یزدی و اختصاص پاداش به آزادی محکومین مالی

به گزارش خبرگزاری موج یزدبه نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ زن و شوهر جوانی که با یک دستگاه ماشین خارجی ، اقدام به ورود مقدار 248 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از یکی از استان های جنوبی کشور به استان یزد را داشتند دستگیر شدند.

ایمان جعفری قاضی جوان یزدی مسئول رسیدگی به این پرونده در استان گردید تا پس از برسی های لازم حکم خود را در خصوص این پرونده صادر نماید.

در حین رسیدگی به این پرونده شخصی با مراجعه به دفتر این قاضی جوان مقدار زیادی سکه طلا را که در جعبه ای زیبا جای داده شده بود را به این قاضی داده و درخواست صدور حکم به نفع متهمین پرونده و همینطور آزادی ماشین توقیف شده را داشت.

به محض این پیشنهاد، قاضی جوان پرونده سکه را تحویل گرفته و با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان این موضوع را با وی در میان گزاشته، تمام سکه ها را صورت جلسه نموده و حکم قانونی را نیز در خصوص این پرونده صادر نمود.

مسئولین قضایی استان و در راس آن رئیس کل دادگستری یزد با مشاهده صداقت، ایمان و وظیفه شناسی این قاضی جوان تصمیم به تقدیر از وی گرفته و مبلغی را در قالب یک کارت هدیه به انضمام یک لوح تقدیر به وی اهدا  نمودند.

این پایان داستان زیبای این قاضی جوان نبوده و در ادامه وی مبلغی را که به عنوان هدیه به وی اعطاء گردیده بود را نیز به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

ایمان جعفری با این اقدام تاثیر گزار و زیبا به ما نشان داد که هنوز بسیارند انسان های با ایمانی که زرق و برق مال دنیا چشمشان را نگفرته و با تمام وجود برای اجرای عدالت و احقاق حقوق همنوعان گام بر می دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه