English

شهرام حبیب‌زاده:

۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل بستری شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که شرایط کرونایی همچنان شکننده و ناپایدار است.

وی با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود نداشت، افزود: طی این مدت ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۷۱ نفر است که از این تعداد ۳۸ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در مجموع 90 هزار و 550 واکسن کرونا در استان تزریق شده که در نوبت اول 66 هزار و 231 واکسن و در نوبت دوم هم 24 هزار و 319 واکسن تزریق شده است.

وی بیان کرد: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستانهای مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه