English

علی اصغر انجیدنی:

بیمارستان قائم (عج) مشهد به داوطلبان کرونایی کنکور اختصاص پیدا کرد

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: : بر اساس برگه خود اظهاری، داوطلبان کنکور سراسری تا اول تیر ، فرصت تکمیل و ارسال آن را داشتند.

بیمارستان قائم (عج) مشهد به داوطلبان کرونایی کنکور اختصاص پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بیمارستان قائم (عج) مشهد برای آن دسته از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ داوطلبان کنکور که به کرونا مبتلا هستند در نظر گرفته شده است.

علی اصغر انجیدنی در ادامه گفت: بر اساس برگه خود اظهاری ، داوطلبان کنکور سراسری تا اول تیر ، فرصت تکمیل و ارسال آن را داشتند و در استان خراسان رضوی برای پنج نفر مبتلا به ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای در برگزاری آزمون در نظر گرفته شد تا این افراد از سایر داوطلبان شرکت در این رقابت عقب نمانند.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: با توجه به شرایط این افراد همچون سال گذشته ، محل برگزاری آزمون برای آن‌ها به صورت ایزوله در کنار بخش اورژانس بیمارستان قائم (عج) در نظر گرفته شده تا اگر دچار مشکل شدند امکان رسیدگی درمانی برای آن‌ها نیز فراهم باشد.

 رابط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سازمان سنجش گفت: برای آزمون گروه آزمایشی هنر که روز چهارشنبه برگزار شد، یک زن مبتلا به کرونا معرفی شده بود که به رغم تمهیدات در نظر گرفته شده به این حوزه امتحانی مراجعه نکرد و از حضور در آزمون انصراف داد.

 انجیدنی در خاتمه افزود: برای سایر داوطلبان کرونایی شرکت در کنکور گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه