English

علی اصغر عنابستانی:

خبرهای ناخوشایندی در روزهای پایانی دولت به گوش می رسد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اقداماتی در وزارت نفت در حال انجام است و انتظار می رود دولت جلوی این موارد بایستد و در عمر باقی مانده دست به اقدامات ناشایست نزند.

خبرهای ناخوشایندی در روزهای پایانی دولت به گوش می رسد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی با بیان کرد: متاسفانه در روزهای پایانی دولت خبرهایی به گوش می رسد که اصلا خوشایند نیست و اقداماتی در وزارت نفت در حال انجام است که جای سوال دارد.

عنابستانی مدعی شد: برای پروژه‌ای در جاسک حدود ۱۵ میلیون دلار هزینه شده است برای اینکه اعلام کنند دولت این اقدام را انجام داده است، در حالی که تمام سازه ها موقت است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از سوی دیگر خبر انعقاد قرارداد ۳۶ میلیون یورویی برای ساخت SPM در این پروژه با انگلیسی ها به گوش می رسد در حالی که امکان ساخت در داخل وجود دارد.

عنابستانی در خاتمه تصریح کرد: انتظار می رود دولت جلوی این موارد بایستد و در عمر باقی مانده دست به اقدامات ناشایست نزند.

علی نیکزاد که اداره جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، بیان کرد: اگر مدارکی در خصوص اقدامات وزارت نفت در این مواردی که فرمودید دارید در اختیار کمیسیون انرژی قرار دهید تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه