English

محمد اهلی:

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تکمیل می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با خرید تجهیزات لازم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری می شود.

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جریان بازید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل گفت: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل که از سال گذشته آغاز شده بود با سرعت بالایی در حال احداث است که تلاش می شود تا مراحل اجرایی این مدول تا پایان تابستان امسال به اتمام رسیده و به مرحله بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در شهرک صنعتی 2 اردبیل، تکمیل ظرفیت فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بود که به منظور رفع این مشکل، در سریعترین زمان ممکن نسبت به مطالعات احداث مدول دوم اقدام و طی یک طرح ضربتی، عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: در مرحله نخست، 100 میلیارد ریال از طریق منابع داخلی به این پروژه تزریق گردید که این امر منجر به پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصدی این طرح شد و در مرحله دوم نیز با تخصیص 200 میلیارد ریال از طریق منابع داخلی و ملی نسبت به تکمیل این مدول اقدام شد که مرحله احداث ابنیه آن در مراحل پایانی خود بوده و خرید تجهیزات مورد نیاز این تصفیه خانه نیز از سوی پیمانکار مربوطه نیز در دست اقدام می باشد.

اهلی مجموع اعتبارات برآورد شده برای اجرای این پروژه مهم را بیش از 300 میلیارد ریال برشمرد و افزود: اجرای چنین پروژه ای با این حجم اعتبار در طول دوران تاسیس شرکت شهرک های صنعتی استان بی سابقه بوده است که این کار با همراهی و مساعدت مسئولین استانی و کشوری محقق گردیده است.

وی در ادامه افزود: احداث تصفیه خانه در شهرک های صنعتی دارای شروطی است که در صورت تحقق این شروط در سایر شهرک های صنعتی استان، نسبت به احداث تصفیه خانه فاضلاب در آن شهرک صنعتی اقدام خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه