English

محمد علی دشوارگر خبر داد؛

امکان انتقال سوابق از بیمه روستایی به سایر بیمه ها

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت: از این پس اعضای صندوق بیمه روستایی می‌توانند سوابق بیمه خود را از این صندوق به سایرصندوق ها منتقل کنند.

امکان انتقال سوابق از بیمه روستایی به سایر بیمه ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد علی دشوارگر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت: انتقال سوابق بیمه ای از سایر صندوق ها به بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و بر عکس ممکن شد.

محمد علی دشوارگر افزود: بیمه شدگان فعالی با سابقه بیمه پانزده ساله در صندوق بیمه روستایی که حداقل ۶۵ سال دارند، می‌توانند از مزایای بازنشستگی زود هنگام بهره‌مند شوند.

او گفت: ساکنان در روستا‌ها و مناطق عشایری، رانندگان حمل و نقل، بار و مسافربر شهری در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر و صنعتگران صنایع دستی می‌توانند از خدمات بیمه روستایی استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان افزود: افراد ۱۸ تا ۵۰ سال هم می‌توانند با پرداخت حق بیمه حداکثر در ۴ قسط عضو صندوق بیمه روستاییان و عشایر شوند.

دشوارگر با اشاره به اینکه حداقل پرداخت حق بیمه در یکسال سیصد و نود و حداکثر یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است،گفت: متقاضیان با مراجعه به مراکز کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عضو شوند.

گفتنی است؛ بیش از بیست و سه هزار نفر در استان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه