English

امکان انصراف و جابجایی برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر مهریز

بدلیل اینکه فاز ۱ پروژه مهریز دارای شرایط خاص از نظر پرداخت بوده و تعدادی از متقاضیان عزیز بدون توجه به این شرایط، انتخاب کردند امکان انصراف و جابجایی برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر مهریز وجود دارد.

امکان انصراف و جابجایی برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر مهریز

به گزارش خبرگزارش موج یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر مهریز، که قبلا یکی از فازهای پروژه (سه فاز) را انتخاب نموده بودند، در صورت تمایل به جابجایی فاز پروژه می توانند با مراجعه به سامانه انتخاب پروژه به نشانی temyazd.ir و ظرف مد دو روز ( روزهای ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۰) در سامانه نسبت به انصراف فاز  پروژه خود اقدام و پس از آن در دو روز (روزهای ۹ و ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰) مجدداً انتخاب فاز پروژه نمایند.

لازم به توضیح است: بدلیل اینکه فاز ۱ پروژه مهریز دارای شرایط خاص از نظر پرداخت بوده و تعدادی از متقاضیان عزیز بدون توجه به این شرایط، انتخاب فاز پروژه و یا به اشتباه فاز های دیگر پروژه را انتخاب نموده اند و با توجه به درخواست زیاد متقاضیان، فرصت انصراف و جابجایی در سامانه در نظر گرفته شده است.

توجه ویژه اینکه، فاز ۱ پروژه مهریز دارای شرایط پرداخت خاص بوده و متقاضیانی بایستی انتخاب نمایند که امکان تامین آورده در مدت زمان کوتاه ۴ ماهه  را داشته باشند. نحوه و میزان پرداخت در سامانه قید گردیده است.

ضمنا متقاضیان گرامی توجه نمایند که در صورت انصراف و تمایل به جابجایی، در  فازهای  دارای ظرفیت خالی، امکان انتخاب مجدد فاز پروژه دارند. لذا تشخیص انصراف و انتخاب مجدد بر عهده متقاضی بوده و  اداره کل راه و شهرسازی و کارگزار طرح (ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره) مسئولیتی در این زمینه ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه