English

دیدار مدیر کل زندان ها و مدیرعامل ستاد دیه یزد با مددجویان زندان مرکزی یزد

مدیرکل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با حضور در زندان مرکزی یزد مشکلات مددجویان را مورد ارزیابی قرار دادند.

دیدار مدیر کل زندان ها و مدیرعامل ستاد دیه یزد با مددجویان زندان مرکزی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه مدیرکل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با حضور در زندان مرکزی یزد مشکلات مددجویان را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه ،حسین سبزواری  مدیر کل زندان های استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ، سید مسعود عظیمی مدیرعامل ستاد دیه یزد ، احمد مددی مقدم رئیس زندان مرکزی و بهنام زارع حجت آبادی مددکار ستاد دیه استان  با حضور در زندان مرکزی یزد، با مددجویان محکوم مالی این ندامتگاه دیدار و مشکلات آنها را بررسی و راهکارهای لازم جهت استفاده از امتیازات را برای آنها تشریح کردند.

در این دیدار که در راستای تحقق اهداف کاهش جمعیت کیفری زندان ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد ، مسئولین از نزدیک مشکلات مشمولین ستاد دیه را مورد بررسی قرار داده با مددجویان به گفتگو پرداخته و در خصوص رفع مشکلات مددجویان جدیدالورود و واجد الشرایط قول مساعد دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه