English

آیت الله علم الهدی:

مردم اعتماد بسیار خوبی به مجموعه قضایی کشور دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: باید تحول سازنده ایجاد شده در دستگاه قضایی کشور، با تلاش مسؤلین دستگاه قضایی و کارکنان آن حفظ شود.

مردم اعتماد بسیار خوبی به مجموعه قضایی کشور دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای شورای قضایی خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای واقعه هفتم تیر، عنوان کرد: باید تحول سازنده ایجاد شده در دستگاه قضایی کشور با تلاش مسؤلین دستگاه قضایی و کارکنان آن حفظ شود؛ زیرا مردم اعتماد بسیار خوبی به مجموعه قضایی کشور دارند.

آیت الله علم الهدی در ادامه به موضوع تحول سازنده ایجاد شده در دستگاه قضایی کشور و خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در خراسان رضوی تعامل بسیار سازنده‌ای بین مجموعه دادگستری استان با سایر دستگاه‌های اجرای استان به وجود آمده و این موضوع باعث شده که ما در این استان مشکل امنیتی خاصی نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: دستگاه قضایی در خراسان رضوی در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی در این استان عملکرد بسیار خوبی داشته است و ما این انتظار را از مجموعه دادگستری استان داریم که این تلاش ادامه پیدا کند.

آیت الله علم الهدی در خاتمه تاکید کرد: مسئولین دستگاه قضایی خراسان رضوی باید با کارکنان خود که تشکیل دهنده دادگستری استان هستند ارتباط قوی داشته باشند، زیرا زمانی موفقیت به دست خواهد آمد که کل مجموعه با هم هماهنگ باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه