English

هادی ساربان:

خاموشی و قطعی برق خسارت سنگین به گلخانه داران مه ولات وارد کرده است

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات گفت: به رغم هشدار‌های مکرر جهاد کشاورزی مبنی بر تأمین تجهیزات لازم برای تأمین برق اضطراری، باز هم تعدیل دمای گلخانه به صورت مؤثر امکان پذیر نبود و باعث بروز خسارات بسیار سنگینی به محصولات گلخانه‌ای شد.

خاموشی و قطعی برق خسارت سنگین به گلخانه داران مه ولات وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی ساربان مدیر جهاد کشاورزی مه ولات بیان کرد: اعمال برنامه قطعی و خاموشی برق با وجود خسارت سنگین خاموشی و قطعی برق به گلخانه داران مه ولات گرمای کم سابقه بهار امسال، یکی از عوامل خسارت زا برای محصولات کشاورزی شهرستان و از جمله محصولات گلخانه‌ای بود.

هادی ساربان در ادامه بیان کرد: به رغم هشدار‌های مکرر جهاد کشاورزی مبنی بر تأمین تجهیزات لازم برای تأمین برق اضطراری و وجود موتور‌های مولد برق در گلخانه، باز هم تعدیل دمای گلخانه به صورت مؤثر امکان پذیر نبود و افزایش دمای شدید، باعث بروز خسارات بسیار سنگینی به محصولات گلخانه‌ای شهرستان شد، به طوری که در برخی از گلخانه ها، محصول به صورت ۱۰۰درصد از بین رفته است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات همچنین افزود:خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، در دو هفته اخیر برنامه قطع برق در گلخانه‌ها و مرغداری‌ها حذف شده است.

ساربان در خاتمه اظهار داشت: برنامه قطعی برق در چاه‌های کشاورزی نیز افزایش دور مدار آبیاری را به دنبال داشته که این مسئله نیز خصوصا در انار‌کاری‌های شهرستان، تولید محصول با کیفیت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه