English

سیطره مسائل اقتصادی، نباید موجب غفلت از مسائل مهم اجتماعی گردد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، گفت: موضوعات فرهنگی و اجتماعی از مسائل مهم و اثر گذار در جامعه است و نباید اجازه داد تا سیطره مسائل اقتصادی موجب غفلت از این مسائل مهم شود.

سیطره مسائل اقتصادی، نباید موجب غفلت از مسائل مهم اجتماعی گردد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: افزایش سرمایه اجتماعی و امید به آینده از موضوعات مهم اجتماعی است که باید از اهداف مهم و دغدغه های راهبردی فعالان فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی نیاز به امید و انگیزه را ضرورت امروز جامعه ذکر کرد و بیان داشت: ایجاد شادابی، نشاط و اعتلای روحیه امید و سرزندگی یکی از مهمترین رویکردهایی است که باید دنبال شود.

این مقام قضایی، مطالبه گری را شاخصه جوان انقلابی دانست و گفت: نباید گرای اشتباه، مسیر مطالبه گری جوانان را تغییر دهد که در این زمینه نیز دستگاه قضایی آماده کمک به فعالان فرهنگی و اجتماعی در مسئله شناسی است.

دادستان عمومی و انقلاب یزد بر استمرار جلسات و هدف گذاری و برنامه ریزی در این خصوص تأکید کرد و گفت: درب دستگاه قضایی بر روی همه فعالان فرهنگی و کنشگران اجتماعی باز است تا در مسیر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی یاری رسان مسئولان امر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه