English

محبوب فروزنده:

طرح تفصیلی شهر پارس آباد به زودی عملیاتی می شود

شهردار پارس آباد مغان گفت: عملیات اجرایی طرح تفصیلی این شهر مرزی به زودی اجرایی می شود.

طرح تفصیلی شهر پارس آباد به زودی عملیاتی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب فروزنده ، شهردار پارس آباد در حاشیه جلسه طرح تفصیلی شهر که با حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و استانی گفت: با توجه به اینکه طرح تفصیلی به مدت دو دهه است که بلاتکلیف بوده بررسی ها و کارشناسی های لازم توسط کارشناسان شهرداری و استانی صورت گرفته و چندین جلسه در این خصوص با کارشناسان مربوطه صورت گرفته که بازدید امروز ماحصل آن جلسات است.

وی ادامه داد: با هدف عملیاتی کردن طرح مصوبه شورای عالی شهرسازی در نشستی با حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان استانی در فرمانداری پارس آباد جمع بندی و برنامه ریزی شد.

شهردار پارس آباد بیان کرد: طرح تفصیلی در واقع سندی است که به وسیله آن می توان مسیر حرکت شهر و نحوه استفاده از اراضی را جهت ساخت و ساز مشخص کرد.

فروزنده تصریح کرد: یکی از مشکلات و چالش های فراروی مردم در محدوده طرح تفصیلی شهر و عدم تعیین تکلیف نهایی طرح های شهری است.

وی از بازدید میدانی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی از شهر پارس آباد خبر داد و گفت: امروز کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و  کارشناسان استانی به منظور بررسی میدانی طرح جامع شهری از شهر پارس آباد و محلات آن بازدید کرده و جلسه ای به همین منظور در محل فرمانداری با حضور امامی فرماندار شهرستان و عیوض زاده رئیس شورای اسلامی شهر و عبداللهی دبیر شورای اسلامی شهر تشکیل شد.

فرماندار پارس آباد نیز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر پارس آباد بر تصویب طرح تفصیلی تاکید کرد.

ابراهیم امامی افزود: با توجه به اینکه ما مسئولان امانتدار نسل آینده هستیم باید در امورات دقت نظر کافی داشته و همه جوانب را در نظر بگیریم و اجازه ندهیم حقوق شهروندی و شهرداری ضایع شود.

در ادامه دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز ضمن تقدیر و قدردانی از حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان استانی با توضیح از وضعیت شهر، بر تصویب طرح تفصیلی شهر در شورای عالی راه و شهرسازی تاکید کردند.

حاتمی به نمایندگی از طرف کارشناسان ضمن ارزیابی مثبت طرح، در خصوص تصویب طرح تفصیلی در شورای عالی راه و شهرسازی قول مساعد داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه