English

محمد پیرعلی:

ظرفیتهای خوب استان ایلام می تواند باعث از بین رفتن محرومیت ها شود

معاون بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه ظرفیتهای خوب استان ایلام می تواند باعث از بین رفتن محرومیت ها شود،گفت:تحقق چنین مهمی نیازمند یک مدیریت مناسب،مدیران شایسته و شناخت فرصت ها برای به فعل رساندن این ظرفیت ها است.

ظرفیتهای خوب استان ایلام می تواند باعث از بین رفتن محرومیت ها شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد پیرعلی معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان کشور در شهرستان ملکشاهی افزود:مهم ترین مأموریت بنیاد مستضعفان توانمندسازی مردم بوده و پروژه های که داریم عمدتا با محوریت توانمندسازی و محرومیت زدایی انجام می شوند.

وی اظهار داشت:با کمیته امداد در زمینه توانمندسازی بر اساس ظرفیت های که هست همکاری های بسیار خوبی داریم و گاها نیز در خدماتی که به محرومان ارائه می شود، تقسیم کار کرده ایم.

معاون بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه در راستای توانمندسازی ایجاد شغل برای مردم از مهم ترین نیازهای بوده و بنیاد برنامه های متنوعی در این زمینه دارد، تصریح کرد:یکی از ضرورتهای دیگر استان در زمینه حمل و نقل جاده ای و ریلی  بوده که در استان ایلام با ظرفیتهای که وجود دارد بخصوص موقعیت مرزی استان و فرصت عتبات عالیات توسعه این مهم می تواند باعث ایجاد شغل،گردشگری و درآمدزایی برای مردم می شود و بنیاد مستضعفان در استان ایلام  در این زمینه برنامه هایی برای آینده دارد و مشارکت خواهد کرد.

پیرعلی خاطرنشان کرد:مشارکت در تکمیل پروژه های نیمه تمام از دیگر مأموریت‌های بنیاد بوده و در زمینه مشکل آب ملکشاهی نیز بنیاد سعی خواهد کرد در رفع این مشکل همکاری کند.           

 در ادامه سفر معاون بنیاد مستضعفان به شهرستان ملکشاهی پروژه مبلمان شهری و مسیر سلامت علوی در شهرستان ملکشاهی افتتاح شد و این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی،دفترمقام معظم رهبری و شهرداری ارکواز ملکشاهی به طول ۲ کیلومتر احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه