English

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران خبر داد:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیارد تومانی امداد ولایت به نیازمندان مازندرانی

​مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: 7 میلیاردتومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در سه ماهه نخست امسال به نیازمندان استان، تسهیلات پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 7 میلیارد تومانی امداد ولایت به نیازمندان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ناصر اسکندری اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده به نیازمندان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این تسهیلات در بخش های حمایتی و اشتغال، مسکن، فرهنگی و ودیعه مسکن به 917 نفر از نیازمندان و مددجویان پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت وصل به شبکه شتاب بوده و خیّران می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات بالای 10 میلیون تومان برای یک مرحله فقط 3 درصد کارمزد دریافت می‌شود، بیان داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دارای دو نوع حساب، حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

اسکندری گفت: در حساب وجوه اداره شده، با سپرده گذاری خیّران در این حساب، می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه