English

استاندار مازندران تأکید کرد:

ضرورت اتمام پروژه های اولویت دار مازندران تا پایان کار دولت

احمد حسین زادگان، گفت: پروژه‌های اولویت‌داری که جهت توسعه پایدار استان تعریف و پیگیری شده، باید تا پایان کار دولت به نتیجه برسد.

ضرورت اتمام پروژه های اولویت دار مازندران تا پایان کار دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد اجرایی سواحل، کمیته عمران و ساماندهی سواحل استان، اظهار داشت: پروژه‌های اولویت‌داری که جهت توسعه پایدار استان تعریف و پیگیری شده، باید تا پایان کار دولت به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: با دستگاه‌های اجرایی که مانع اجرای پروژه‌های توسعه‌ای استان هستند، برخورد خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: آزادسازی به منظور جلوگیری از تخریب و آلودگی سواحل، توسعه پایدار مناطق ساحلی، تضمین حق بهره برداری عمومی از سواحل و ساماندهی استفاده از سواحل کشور بر اساس ماده ۶۳ قانون برنامه چهارم توسعه در قالب طرح جامع ساماندهی سواحل کشور وظایف همه دستگاه ها است.

وی بیان داشت: بر اساس نکته یادشده، آزاد سازی سواحل باید به گونه ای باشد که عموم مردم از شرق تا غرب استان به ساحل دسترسی داشته باشند.

حسین زادگان با بیان این که تاکنون 87 درصد سواحل استان آزاد شده است، از درصد باقیمانده، 6 درصد آن متعلق به بخش خصوصی است، تصریح کرد: تصرفات دستگاه های دولتی نیز در حریم 60 متری دریا تقلیل یافته و به 3 درصد رسیده است.

وی با اشاره به این که مناطق نظامی نیازمند ساز و کارهایی است که در حیطه ستاد کل نیروهای مسلح است و نقشه برداری های آن انجام شده است، افزود: آزادسازی باقیمانده حریم 60 متری سواحل استان با جدیت تداوم دارد و دستگاه قضایی همکاری خوبی در این زمینه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه