English

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد مازندران خبر داد:

ارائه خدمات عمرانی به مدد جویان مازندرانی

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امدادمازندران گفت: کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت خدمات عمرانی در بخش های مختلف ارائه می دهد.

ارائه خدمات عمرانی به مدد جویان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی مالدار بادلی اظهار داشت: 850 مددجوی تحت حمایت در سطح استان با استفاده از تفاهم نامه مسکن محرومین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقدام کردند که از مجموع این تعداد 798 مددجو معرفی به بانک و 788 مددجو نیز موفق به عقد قرارداد با بانک های عامل شدند و از این تعداد عملیات اجرایی 725 واحد مسکونی نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای 400 مددجوی دارای پروانه ساخت مسکن با استفاده از تفاهم نامه سپاه برنامه ریزی شد.

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تعمیر، احداث، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی بسیار با اهمیت است، گفت: این امر یکی از اولویت های خدمات کمیته امداد به مددجویان است.

وی تصریح کرد: این نهاد با استفاده از مهندسین ناظر در شهرستانهای استان، تمامی خدمات فنی به مددجویان تحت حمایت خود را به صورت رایگان ارائه می دهد.

مالدار بیان داشت: دریافت پروانه ساخت و انشعابات برای ساختمانهای مددجویی مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده و مددجویان با معرفی کمیته امداد به ادارات مربوطه از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه