English

اعلام نتایج نهایی آراء شورای اسلامی شهرهای چهارگانه شهرستان فریمان

فرمانداری فریمان گفت: اعلام نتایج کلی راه یافتگان به شورای اسلامی شهرهای چهار گانه فریمان، قلندرآباد، سفید سنگ و فرهادگرد.

اعلام نتایج نهایی آراء شورای اسلامی شهرهای چهارگانه شهرستان فریمان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرمانداری شهرستان فریمان اعلام کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر فریمان با آراء مشخص شده افراد ذیل به شورا راه یافتند.

شهر فریمان از مجموع آرای ماخوذه صحیح علیرضا اطاقی فریمانی با ۵۲۴۳ رای بالاترین میزان رای را کسب کرد و همچنین جواد رفوئی فریمانی با ۴۷۲۸ رای، سید حسن هاشمی فریمانی با ۴۰۸۳ رای، رضا پور ابراهیم با ۳۸۴۷ رای، حسین اسفند دارای ۳۵۶۷ رای به شورای ششم شهر فریمان راه یافتند و پروین درخشش با ۳۰۲۶ رای، علی کهنسال با ۲۷۷۲ رای، مرتضی گله دار فریمان با ۲۵۶۷ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در شهر قلندرآباد هم از مجموع آرای ماخوذه صحیح آقای محمد روحی با ۱۲۷۷ رای بالاترین میزان رای را کسب کرد و حمید خوشه بست با ۱۲۵۳ رای، علی آخرتی با ۱۲۴۰ رای، علی پاکدل اول با ۱۱۵۲ رای، غلامرضا جاویدی با ۹۴۷ رای به عنوان اعضای اصلی به ششمین دوره شورای اسلامی شهر قلندرآباد راه یافتند. محمد ناصر عاقبتی با ۹۳۲ رای،حبیب اله ظهوریان با ۸۲۱ رای، حسین وطن خواه ثانی با ۶۸۴ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در شهر سفید سنگ نیز از مجموع آرای ماخوذه صحیح علی حسین زاده با ۱۸۴۰ رای، حسین سلحشور سفید سنگی با ۱۵۶۷ رای، عبدالوهاب زابلی با ۱۵۳۵ رای،جواد سالاری با ۱۵۰۹ رای، حسن عطائی با ۱۴۰۴ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای حسن خوشه بست باغسنگانی با ۱۳۴۴ رای، علی اره کمری با ۱۱۱۳ رای، احمد عرفانی با ۱۰۶۵ رای به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر سفید سنگ انتخاب شدند.

 در شهر فرهادگرد از مجموع آرای ماخوذه صحیح محمد عرب زاده اسمعیل آباد با ۱۷۸۸ رای بیشترین تعداد آرا از شعب اخذ رای را از آن خود کرد. همچنین مهدی توکلی نیا با ۱۵۹۳ رای، محمد خانزاده جامی با ۱۲۹۱ رای، علی توکلی نیا با ۱۱۶۲ رای، علی اصغر پاسبان با ۱۰۷۹ رای به شورای ششم راه یافتند و جعفر قرائی با ۹۹۹رای، مرتضی قوی با ۸۶۱ رای، احمد فرجی با ۸۴۳ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه