English

علی فراهی:

اعلام نتایج نهایی آراء شورای اسلامی شهرستان درگز

فرماندار درگز بیان کرد: قطعا انتخابات شورا حساسیت‌های محلی خودش را دارد و با همکاری مردم و نظارت‌های دقیق و عوامل برگزاری انتخابات، خوشبختانه ۵۶.۵ درصد از مردم شهرستان درگز در انتخابات شرکت کردند.

اعلام نتایج نهایی آراء شورای اسلامی شهرستان درگز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی فراهی فرماندار درگز اعلام کرد: ضمن اعلام اسامی اعضاء شورای شهر درگز باید از حضور ۵۶.۵ درصدی مردم شهرستان درگز در انتخابات خبر داد.

علی فراهی همچنین عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه همزمان با کل کشور، روز گذشته در ۴ حوزه شهری و ۱۱۵ حوزه روستایی شهرستان درگز برگزار شد.

فرماندار درگز اظهار کرد: در شهر درگز تعداد کل آرای مآخوذه شورای شهر، ۱۱ هزار و ۸۷۲ رای بود که بر طبق آراء، آقایان توحید غلامعلی سعدآباد با ۲۶۵۳ رأی، علی لطفی گنابادی با ۲۳۷۰ رآی، محمدعلی گل‌میمی ۲۲۲۵ رأی، حسین مقصودی ۲۲۰۱ رای و حسین رزمیان مقدم با ۱۷۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر درگز انتخاب شدند.

فراهی ادامه داد: همچنین آقایان محسن احمدنیا با ۱۷۳۶ رأی و روح‌الله کاظی داغداری با ۱۶۹۷ رأی و صمد قربان‌زاده قوچانی با کسب ۱۶۳۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل دوره ششم انتخابات شورای شهر درگز انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات با توجه به این که سه انتخابات به طور همزمان برگزار شد و همچنین شرایط خاصی که به دلیل شیوع کرونا تحمیل شد، انتخابات سنگینی بود اما با تلاش نهادهای مربوطه سعی شد انتخابات به نحو احسن و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

فراهی در خاتمه اظهار کرد: قطعا انتخابات شورا حساسیت‌های محلی خودش را دارد اما با همکاری مردم و نظارت‌های دقیق ستادهای انتخاباتی و عوامل برگزاری انتخابات، خوشبختانه انتخابات شورای شهر درگز بدون هر گونه تنش و حواشی در جوی بسیار آرام برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه