English

از ساعات اولیه شروع انتخابات تاکنون؛

بیش از ۱۹ هزار برگ اخذ رأی در کرمانشاه استفاده شده است

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر فراهم شدن امکان اخذ رأی برای بیماران قرنطینه کرونایی، گفت: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در این استان وجود دارد که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

بیش از ۱۹ هزار برگ اخذ رأی در کرمانشاه استفاده شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی تصریح کرد: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در این استان وجود داشته که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

جلیل با اشاره به بازه زمانی رأی‌گیری گفت: اخذ رأی از هفت صبح تا پنج عصر روز جمعه ۲۸ خرداد ادامه دارد که با اختیار وزیر کشور تا ساعت ۲۴ می‌تواند ادامه داشته باشد و در هیئات مرکزی کشور با توجه به یک روز کامل فرصت انتخابات، زمان رأی گیری بیش از این تمدید نخواهد شد.

بالایی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه الکترونیکی است، ادامه داد: سامانه‌ای به نام انتخاب ایران برای مردم در نظر گرفته شده که متن و فایل‌های آموزشی مربوط به نحوه دسترسی به اسامی و کد نامزدها را بارگذاری کرده و نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی را نمایش می‌دهد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص نحوه اخذ رأی انتخابات از بیماران کرونایی قرنطینه در خانه با تماس با سامانه ۱۱۱ ، اظهار داشت: بیماران کرونایی می توانند با تماس به این سامانه و اعزام صندوق اخذ رأی سیار به درب منازل با رعایت پروتکل های بهداشتی فرآیند اخذ رأی از این عزیزان نیز فراهم می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه