English

علیرضا سهرابیان:

استان اردبیل ظرفیت ویژه ای در رشته قایقرانی دارد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استان اردبیل با توجه به ظرفیت ویژه ای که در رشته قایقرانی دارد می تواند مهد قایقرانی در کشور شود.

استان اردبیل ظرفیت ویژه ای در رشته قایقرانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به امکانات و طبیعت بکر و دریاچه های طبیعی اش می تواند مهد قایقرانی در کشور شود.

وی اظهار کرد: ما فعالین عرصه ورزش با حضور حماسی خود در روز ۲۸ خرداد ماه یکبار دیگر در عرصه سیاسی کشور پرچم کشورمان را برافراشته و نشان خواهیم داد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران همیشگی است و هیچ دشمنی نمی تواند این اتحاد را بر هم زند و قطعا هر رای ما تیری بر قلب دشمنان کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اهداف این فدراسیون در سال جاری ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیاز سنجی ها استان ها برای تجهیز استان ها انجام گرفته و در دستور کار است که از تولیدات داخلی برای تجهیز قایق برای استان ها اقدام کنیم.

سهرابیان اظهار کرد: برگزاری دوره های دانش افزایی برای مربیان و ورزشکاران یکی از اقداماتی است که باید انجام گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته پرطرفدار و جذاب باشیم.

وی ادامه داد: هیات قایقرانی اردبیل با ظرفیت خوب و ورزشکاران به نامی که دارد و با اقدامات و برنامه ریزی هایی که برای زیرساخت های این رشته انجام داده است می تواند در مرحله دوم ریاست قاطع روزهای خوبی را داشته و روز به روز پیشرفت کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: دو سهمیه در المپیک و دو سهمیه در پارالمپیک توسط ورزشکاران این رشته کسب کرده ایم و با برنامه هایی که انجام گرفته امید داریم برای سالهای آتی این سهمیه را افزایش دهیم و باعث سربلندی ایران در میادین مختلف و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی