English

علی بامشکی:

حضور پنج هزار و ۵۰۰ نفر برای نظارت در شعبه‌های اخذ رای مشهد

رییس هیات نظارت مشهد عنوان کرد: تعداد ۸۲۶ نفر در سه شهر مشهد، احمدآباد و رضویه نامزد انتخابات شوراهای شهری در این شهرستان هستند هستند و ۷۹۳ نفر از این نامزدها برای کسب کرسی شورای شهر مشهد، ، ۱۸ نفر برای شورای شهر رضویه و ۱۵ نفر برای حضور در شورای شهر ملک‌آباد رقابت دارند.

حضور پنج هزار و ۵۰۰ نفر برای نظارت در شعبه‌های اخذ رای مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بامشکی رییس هیات نظارت مشهد بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم برای نظارت بر انتخابات فردا ۲۸ خرداد با حضور در شعبه‌های اخذ رای در سطح این شهرستان سازماندهی شده‌اند.

علی بامشکی همچنین در ادامه این خبر افزود: دو یا سه ناظر مرد یا زن در این چارچوب در هر یک از شعبه‌های رای‌گیری مستقر شده و در کنار دیگر دستگاههای مجری انتخابات، بر فرایند اخذ آرا از مردم نظارت می‌کنند.

رییس هیات نظارت مشهد تصریح کرد: هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مشهد بر اساس جدول زمانبندی موارد متعددی از وظایف خود را همچون انتقال تعرفه‌ها و صندوقهای الکترونیکی به شعبه‌های رای‌گیری، توزیع ملزومات این شعبه‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی، پیکربندی و به روزرسانی صندوقها، صدور احکام و کارت شناسایی ناظران و برگزاری جلسات تخصصی بازرسی تاکنون انجام داده است.

شایان ذکر است:تعداد ۸۲۶ نفر در سه شهر مشهد، احمدآباد و رضویه نامزد انتخابات شوراهای شهری در این شهرستان هستند هستند و ۷۹۳ نفر از این نامزدها برای کسب کرسی شورای شهر مشهد، ، ۱۸ نفر برای شورای شهر رضویه و ۱۵ نفر برای حضور در شورای شهر ملک‌آباد رقابت دارند.

و همچنین: شورای اسلامی در شهر مشهد ۱۵ و هر یک از شوراهای شهری در رضویه و ملک‌آباد پنج عضو دارند و شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰ روستا و آبادی حدود چهار میلیون نفر جمعیت دارد که دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از آنها واجد شرایط رای دادن  در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه