English

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ صادر شد:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات

آیت الله محمدی لائینی و احمد حسین زادگان، طی پیام مشترکی از مردم انقلابی و بصیر مازندران برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات 28 خردادماه 1400 دعوت کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدی لائینی و احمد حسین زادگان، طی پیام مشترکی از مردم انقلابی و بصیر مازندران برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات 28 خردادماه 1400 دعوت کردند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                                                         بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی در طول بیش از 4 دهه از حیات پربرکت خود با بصیرت، آگاهی، حضور در صحنه های مختلف و ایثارگری های تاریخی ملت ایران از بزرگ ترین تنگناها و فشارها به سلامتی عبور نموده و امروز به بلوغ، رعنایی و شکوفایی رسیده است.

دشمنان قسم خورده انقلاب و معاندین که همواره با نیرنگ ها و توطئه های خود سعی در سد کردن راه و مسیر درخشان ملت ایران را داشتند، با خلق حماسه های پی در پیِ مردم نستوه، آگاه و انقلابی و حضور بهنگام در صحنه های تعیین سرنوشت خویش که برگزاری انتخابات یکی از والاترین تجلیات آن به شمار می آید، ناکام ماندند.

تقویت اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی به عنوان ودیعت گرانقدر بناینگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) که مبتنی بر مردمسالاری دینی است، در این مقطع حساس که بدخواهان و در رأس آن استکبار جهانی همچنان در تلاش برای عملی کردن برنامه های شوم خود هستند، بیش از همیشه نیازمند حضور و مشارکت گسترده و پرشور ملت ایران در پای صندوق های اخذ رأی برای تعیین سرنوشت خویش است.

امروز، ملت ایران اسلامی با الگوگیری از راه و آرمان های شهدای والامقام، امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، فریاد حماسی خود را با حضور گسترده در انتخابات؛ باردیگر در سرسرای تاریخ برای حفظ استقلال، تداوم پیشرفت و تقویت عزت ایران و نظام رها خواهد کرد.

اینجانبان، در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خردادماه 1400 از همه آحاد و اقشار مختلف مردم سلحشور و شریف استان مازندران به ویژه رأی اولی ها دعوت می کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، ضمن فراهم آوردن موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، با انتخاب افراد اصلح و شایسته، از حق تعیین سرنوشت خود به نحو احسن در راستای اعتلاء و شکوفایی کشور و استان بهره برده و دشمنان زبون و خوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مثل همیشه مأیوس نمایند. ان شاء الله تعالی

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری

احمد حسین زادگان / استاندار مازندران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی