English

جریان نفاق با ایجاد کلیدواژه‌ "فیلترینگ" درصدد تخریب آیت الله رئیسی است

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد یاران ولایت آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی گفت:جریان نفاق با یک عملیات روانی و رسانه ای با ایجاد کلیدواژه‌ "فیلترینگ" درصدد تخریب آیت الله رئیسی است.

جریان نفاق با ایجاد کلیدواژه‌ "فیلترینگ" درصدد تخریب آیت الله رئیسی است

سعید رنجبر پرنیاء در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اظهار داشت: انتخابات ۲۸خرداد از اهمیت خاصی برخوردارد است و حضور پرشور و حداکثر مردم در انتخابات ملاک اصلی در عرصه انتخابات است.

وی افزود: انتخابات پیش رو یک رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز است و باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح امید دشمنان را ناامید کرد.

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد یاران ولایت آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم استان آذربایجان شرقی  نیز با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دهند که مردم آذربایجان مردمی انقلابی و خواستار خدمت هستند و کاری به اصلاح‌طلب و یا اصول‌گرایان ندارند.

رنجبر پرنیاء تصریح کرد:مردم از ناکارآمدی دولت و برخی مسئولان ناراضی هستند، پاسخ این نارضایتی ها رای ندادن نیست و بلکه حاضر شدن در  پای صندوق های رای و تغییر وضعیت کنونی به نفع کشور و مردم است.

وی با ناموفق خواندن عملکرد دولت روحانی افزود: مردم هشت سال منتظر برداشتن تحریم‌ها بودند اما تحریم‌ها نه تنها کم نشد بلکه افزایش هم یافت.

 دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد یاران ولایت آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی افزود: با توجه به فرارسیدن هفته پایانی رقابت‌های انتخابات ریاست‌ جمهوری و پیش بودن آیت‌الله رئیسی در نظرسنجی‌ها، کمپین‌های تخریبی علیه او در حال شدت گرفتن است و در روز های آتی به اوج خود خواهد رسید.

رنجبر پرنیاء ادامه داد: جریان نفاق با یک عملیات روانی و رسانه ای با ایجاد کلیدواژه‌ "فیلترینگ" درصدد تخریب آیت الله رئیسی است.

وی در رابطه با نظر آیت الله رئیسی در رابطه با فضای مجازی گفت: ایشان در هیچ موردی اقدام به فیلتر کردن فضای مجازی نکردند و فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای نظارت ملت بر دولت می دانند و برنامه های مدونی در خصوص فضای مجازی دارند.

رنجبر پرنیاء افزود: با شناختی که از آیت الله رئیسی داریم، در دولت ایشان شاهد رشد و توسعه در حوزه های مختلف خواهیم بود چرا که ایشان برنامه های مهم ، اثر گذار و قابل اجرایی در حوزه های مختلف دارند.

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد یاران ولایت آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی در ادامه به سفر آیت الله رئیسی به این استان نیز اشاره کرد و گفت: ایشان امروز  با مردم استان در ورزشگاه باغشمال تبریز دیدار خواهند کرد.

وی در پایان گفت: آیت الله رئیسی شناخت خوب و کافی نسبت به استان آذربایجان شرقی دارند و قطعاً این استان مورد توجه و عنایت ایشان خواهد بود.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی