English

بهروز نصر آزادانی در گفتگو با موج:

سیاست گذاری اولین وظیفه اصلی و کلیدی شورای شهر است

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: تخصص اصلی من برنامه ریزی و سیاستگذاری عمومی است و چندین سال است که این دو مولفه را در شهرداری های مختلف به ویژه شهرداری اصفهان دنبال می کنم.

سیاست گذاری اولین وظیفه اصلی و کلیدی شورای شهر است

بهروز نصر آزادانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، به تشریح بحث سیاست گذاری به عنوان اولین وظیفه اصلی و کلیدی شورای شهر اظهار داشت: برخی با غلوو ادعا کردند که شهر ما در اوج بی سیاستی اداره می شود و ما از سیاست های اصلی توسعه شهری دور هستیم.

وی تصریح کرد: از سیاست های اصلی که در نظریه های برنامه ریزی توسعه شهری وجود دارد این است که شهرها یا به صورت افقی و کمی توسعه پیدا می کنند و یا به صورت فشرده و عمودی هستند ولی ما در اصفهان این سیاست را انتخاب نکرده ایم.

این کاندیدای شورای شهر بیان کرد: در حوزه هویتی معمولاً یا هویت سنتی را حفظ می کنند یا هویت مدرنیته ولی در شهر اصفهان معلوم نیست.

نصر افزود:در حوزه فرهنگی به جهت ایجاد  نشاط اجتماعی رویدادهای بزرگ فرهنگی برگزار می کنند اما در اصفهان گاهی خرده رویدادهای فرهنگی و سالی یکبار هم یک رویداد بزرگ برگزار می کنند که پس از مدتی فراموش میشود.

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر اصفهان اذعان کرد: اینگونه سیاستگذاری ها بسیار مورد اهمیت است ولی متاسفانه در دوره های مختلف شورای شهر مورد توجه واقع نشده است.

وی ایجاد نشاط در چهار حوزه فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی را از دیگر اهداف خویش بیان کرد وگفت:ازمهمترین اهداف من جهت حضور در شورای شهر اصفهان ایجاد نشاط است چرا که فرد با نشاط انگیزه لازم را برای پیشرفت اجتماع دارد.

نصر آزادانی اذعان کرد: مدیریت شهری یعنی شهرداری و شورای شهر با کمک هم می‌توانند این نقیصه بزرگ را جبران کنند.

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان اظهار داشت: هر چقدر رویدادهای فرهنگی با عدالت بیشتری در جامعه انجام شود؛موفق تر خواهد بود.

نصر آزادانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه