English

مهرداد یزدانی؛

۱۹۸ دستگاه تمام مکانیزه برگزاری انتخابات الکترونیک در بندرعباس وجود دارد

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان گفت: 198 دستگاه تمام مکانیزه در سطح شهر بندرعباس برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد.

198 دستگاه تمام مکانیزه برگزاری انتخابات الکترونیک در بندرعباس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد یزدانی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در خصوص انتخابات پیش رو عنوان کرد: 

یزدانی گفت: وظیفه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات تامین تجهیزات فنی، تامین زیرساخت برای ارتباط،  راه اندازی سامانه‌های انتخابات و...،  از یک سال پیش اقدامات برای برگزاری این انتخابات در حال انجام است. 

وی افزود: تک تک شعب اخذ رای و نقاطی که انتخابات در آن برگزار می شود تست شده و راه های ارتباطی بررسی شده است. 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در دوره قبل نزدیک به 700 نقطه داشتیم که ارتباطات وجود نداشت که در این دوره به نزدیک به 100 نقطه کاهش یافته است و توانستیم زیر ساخت ها ارتباطی را اصلاح کنیم. 

یزدانی ادامه داد: 13 درصد دستگاه احراز هویت مازاد داریم که در صورت نیاز از آن ها استفاده کنیم. 

وی افزود: 198 دستگاه تمام مکانیزه در سطح شهر بندرعباس برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد. 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان ادامه داد: در تمامی شعب اخذ رای و در پای دستگاه‌های اخذ رای الکترونیک مواد ضد عفونی کننده وجود دارد و شهروندان از این بابت نگرانی به خود راه ندهند. 

یزدانی گفت: بعد از انتخابات و اخذ رای در ادوار گذشته تا ساعات طولانی افراد مشغول به شمارش آرا بودند اما یکی از فواید انتخابات الکترونیک و استفاده از فناوری این است که با این دستگاه ها به سرعت بعد از اتمام انتخابات نتایج حاصل و به وزارت ارسال خواهد شد. 

وی افزود: شهروندان در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای کد کاندیدای مورد نظر را با خود داشته باشند تا از اجتماع  و شلوغی کاسته شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در پایان گفت: عزیزان می‌توانند با مراجعه به سامانه انتخاب ایران از نزدیک‌ترین و کم ترددترین شعب اخذ رای آگاهی یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه