English

جعفر حسینی:

کسب رتبه اول قاری مشهدی در مسابقات قرآنی بنگلادش

رییس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی بیان کرد: مسابقات قرآنی همه ساله توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه از سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و بعد از آن منتخبان به مراحل استانی و ملی راه پیدا می‌کنند.

کسب رتبه اول  قاری مشهدی در مسابقات قرآنی بنگلادش

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر حسینی رییس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و کسب رتبه اول قاری مشهدی در مسابقات قرآنی بنگلادش، عنوان کرد: مسابقات قرآنی همه ساله توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه از سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و بعد از آن منتخبان به مراحل استانی و ملی راه پیدا می‌کنند.

جعفر حسینی همچنین با بیان اینکه همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی مسابقات قرآنی برگزار می‌کنند، مسابقات اوقاف را رسمی ‌ترین مسابقات قرآنی در سطح بین المللی عنوان کرد: مسابقات دستگاه‌های اجرایی دیگر مختص کارکنان یا گروه‌های هدف خاص آن دستگاه است اما مسابقات قرآنی اوقاف طوری است که نتایجش به معرفی نماینده ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی می‌انجامد.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته مسابقات بین المللی قرانی به میزبانی مشهد در فروردین ۹۹ برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مسابقات بین المللی به صورت مجازی برگزار شود.

حسینی افزود: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بنگلادش از بین جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله عضو سازمان همکاری اسلامی  که ۵۷ کشور عضو دارد، برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول مسابقات بنگلادش ابتدای سال جاری برگزار شد و فایل قرائت آقای بیژنی را ضبط و برای شرکت در مسابقات ارسال کردیم که پس از موفقیت در  این مرحله، به فینال راه یافت.

حسینی در خاتمه اظهار کرد: مرحله فینال را نیز دوشنبه هفته پیش ضبط کردیم و برای بنگلادش ارسال کردیم و دیروز اعلام کردند و خوشبختانه نماینده ایران در این مسابقات خوش درخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه