English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

طراحی بسته کمک به اشتغالزایی در منطقه شرق اصفهان ضروری است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان طراحی بسته ای برای کمک به اشتغالزایی و فعال شدن واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی منطقه شرق راضروری دانست.

طراحی بسته کمک به اشتغالزایی در منطقه شرق اصفهان ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی در یکصدو سومین جلسه شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی استان اصفهان ضمن تشکر از تلاش های رئیس سازمان صمت و معاون اموراقتصادی استاندار اصفهان برای کمک به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های کسب و کار وسرمایه گذاری اصفهان، نقش اتاق بازرگانی در این مرکز را پایش، مطالبه گری، نظرسنجی و رضایت سنجی عنوان و تاکید کرد: براساس ماده 14 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار وزرا وروسای دستگاه های اجرایی و قضایی مرتبط با محیط کسب و کار و روسا و مدیران کل این دستگاه ها در مراکز استان موظفند یکی از معاونان خودرا به عنوان مسئول بهبود محیط کسب وکارتعیین ومعرفی کنند اما بعضا شاهد معرفی نماینده درسطح کارشناس از سوی دستگاه های اجرایی هستیم، که برای تسریع در حل پرونده ها لازم است نماینده در سطح معاون یا قائم مقام سازمان معرفی شود.

وی فراهم کردن بستر نرم افزاری لازم این مرکز با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی را در حصول نتیجه مطلوب کارکرد این دفتر حایز اهمیت دانست.

دبیرشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات سازمان جهادکشاورزی استان گفت: بیشترین میزان رضایت فعالان اقتصادی اصفهان به این سازمان تعلق دارد.

مسعود گلشیرازی با اشاره به ورود اتاق بازرگانی اصفهان به مگاپروژه اشتغال و توسعه پایدار منطقه شرق اصفهان، طراحی بسته ای برای کمک به اشتغالزایی و فعال شدن واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی در این منطقه راضروری دانست. وی درپایان سخنان خود راه اندازی گمرک خوانسار و گلپایگان را در توسعه صادرات استان حایز اهمیت دانست.

در ادامه استاندار اصفهان در این جلسه خواستار پیگیری خسارات وارده به  حقابه داران و خسارات ناشی از خشکسالی های اخیراز سوی سازمان جهادکشاورزی از وزرات متبوع شد.

عباس رضایی همچنین افزود: باتوجه به مشکلات اخیر زنبورداران استان و کاهش تولید عسل لازم است سازمان جهادکشاورزی مسائل و مشکلات کندوداران را بررسی و به ارائه راهکارهای رفع آن بپردازد.

وی همچنین برضرورت ایجاد همکاری لازم میان فعالان حوزه دام با اعضای هیات علمی دانشگاه های اصفهان، صنعتی و دانشگاه آزاداسلامی خوراسگان با محوریت سازمان جهادکشاورزی برای اصلاح نژاد دام وطیور تاکید کرد.

 رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان همچنین خواستار برگزاری نشستی فوری با فعالان حوزه دام و طیور به منظور احصاء مشکلات آنها و بیان انتظارات از این قشر، باحضورکلیه دستگاه های مرتبط با این حوزه شد.

رضایی گفت: لازم است ایجاد سازوکار توسعه پرورش ماهیان زینتی آب شور در شهرستان خورو الگوبرداری از استان گلستان برای پیاده سازی کشت هیدروپونیک در استان اصفهان در رأس برنامه های سازمان جهادکشاورزی استان قراربگیرد. 

وی همچنین از کلنگ زنی منطقه دیپلماتیک اصفهان در کنار سالن اجلاس طی روزهای آینده خبرداد. 

اتاق اصفهان اشتغالزایی

علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با تاکید بر اینکه دستگاه قضا پشتیبان و حامی مدیران خدوم استان است، خواستار توصیه به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری شد.

محمودتولایی، رئیس اتاق بازرگانی کاشان نیز ضمن تشکر از استاندار اصفهان برای ورود به مبحث گمرک کاشان، خواستار تسریع راه اندازی این پروژه شد.

در ادامه امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برضرورت عملیاتی شدن هرچه سریعتر طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان تاکیدکرد.

وی همچنین کمک دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برای برگزاری انتخاباتی پرشور وکم حاشیه را ضروری دانست.

مهدی طغیانی، دیگر نماینده مردم اصفهان در مجلس نیزگفت:کلیت بسته های حمایتی دستگاه های اجرایی از فعالان اقتصادی باید جنس اقدام، مشوق و تسهیل گری داشته باشد و برضرورت بازنگری در بسته های ارایه شده از سوی ارگان های مختلف با مدنظر قراردادن این نکته تاکید کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی