English

محمد توکلی:

گلباران حرم مطهر رضوی در روز ولادت امام هشتم (ع)

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی بیان کرد: مراسم دهه کرامت، مصادف با اول ذی‌القعده، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا اول تیرماه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با شعار خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع) با محوریت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

گلباران حرم مطهر رضوی در روز ولادت امام هشتم (ع)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد توکلی معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی اعلام کرد: امسال همزمان با سالروز میلاد حضرت رضا(ع) پرونده ۸۸ حرم مطهر رضوی روز ولادت امام هشتم (ع) گلباران می‌شود زندانی جرائم غیرعمد استان، که توان پرداخت دیه را ندارند، بررسی و با رایزنی ضمن حفظ حقوق شاکیان، زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود.

 محمد توکلی در ادامه افزود: همچنین به منظور شورآفرینی و توجه به هموطنان در اقصی نقاط کشور و در قالب طرح ارمغان رضوی، هزار بسته متبرک به صورت تصادفی از طریق پست همراه با متن تبریک ولادت حضرت رضا (ع) به ادارات، ارگان‌ها و تشکل‌ها در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

 معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: توزیع ۲هزار بسته متبرک میان زوج‌های جوانی که خطبه عقد خود را در حرم رضوی جاری می‌کنند از دیگر طرح‌هایی است که به همت اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی از شب میلاد حضرت معصومه(س) تا شام میلاد حضرت رضا(ع) در حال اجرا است.

 توکلی همچنین از توزیع ۵۰ هزار بسته صبحانه متبرک بین نمازگزاران، حضور خدام در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، تعویض روزانه گل‌های فوق ضریح، عزیمت خدام به شهرستا‌نهای مختلف و اهدای بسته‌های متبرک و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، برپایی موکب در ورودی باب الرضا(ع) و باب الجواد(ع) و توزیع نان در مناطق کم برخوردار در دهه کرامت خبر داد.

 وی یکی دیگر از ویژه برنامه‌های مهم این معاونت را در دهه کرامت طرح یا معین‌الضعفا ویژه تشرف سالمندان و توان‌یابان ذکر و بیان کرد: زائران سالمند و توان‌یاب همه روزه در این ایام علاوه بر زیارت مرقد مطهر و کسب فیوض معنوی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی بهره‌مند می‌شوند.

توکلی در خاتمه اظهارکرد: مراسم گلباران حرم رضوی(ع) و دهه کرامت امسال از روز شنبه ۲۲ خردادماه، مصادف با اول ذی‌القعده، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر تا اول تیرماه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با شعار خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع) با محوریت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه