English

حمیدرضا پناه:

تایید ۷۸ درصد آرای صادره در دیوان عدالت اداری

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با ایجاد فضای گفت‌وگو و تفاهم و رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی، ۷۸ درصد آراء صادره مراجع حل اختلاف خراسان رضوی در دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته است.

 تایید ۷۸ درصد آرای صادره در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان کارگر مراجع حل اختلاف خراسان رضوی که با حضور مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان این حوزه برگزار شد، عنوان کرد: با ایجاد فضای گفت‌وگو و تفاهم و رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی، ۷۸ درصد آراء صادره مراجع حل اختلاف خراسان رضوی در دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته است.

حمیدرضا پناه در ادامه بیان کرد: خوشبختانه جایگاه حوزه روابط کار این اداره کل در سطح کشور جایگاه خوبی است و با تلاش تمام کارشناسان، همکاری مراجع حل اختلاف خراسان رضوی  و برنامه‌ریزی‌های مدون و استفاده از ظرفیت‌های موجود موفق شدیم گام‌های بسیار ارزشمندی در راستای بهبود فضای کسب‌وکار،صیانت از نیروی کار،کیفیت آرا و کاهش مدت زمان رسیدگی به شکایات در استان برداریم که اثرات آن در کاهش حجم ورودی مراجعین به هیئت‌ها مشهود بوده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: کارشناسان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با آشنایی کامل به قوانین و رعایت عدل و انصاف در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف مشغول رسیدگی به اختلافات بین کارگر و کارفرما هستند و هدف ما در این حوزه ارتقاء بهره‌وری، همفکری و رفع موانع و مشکلات موجود است و این نشست‌ها می‌تواند به بهبود شرایط و کیفیت آرا کمک کند.

وی همچنین تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۶۷۰ نفر ساعت آموزش برای مراجع حل اختلاف‌ برگزار شد و تلاش ما این است تا از ظرفیت‌های آموزشی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در خراسان رضوی استفاده کنیم.

پناه در خاتمه خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز ۳۲ درصد کل آراء صادره در مراجع حل اختلاف به صورت سازشی صادر شده است و ۷۸ درصد آرا صادره نیز در دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه